آراد برندینگ

با فعالیت جدیدم قله ثروت را فتح کردم

با فعالیت جدیدم قله ثروت را فتح کردم

اگر به آن‌چه که در زندگی دارید، نگاهی بیندازید، همیشه بیش‌تر خواهید داشت. اگر به آن‌چه که در زندگی ندارید نگاه کنید، هرگز هیچ چیز برای‌تان کافی نخواهد بود.من با عوض کردن دید خود نسبت به زندگی توانستم با تجارتم قله ثروت را فتح کنم.

دستکش صنعتی استادکار

دستکش صنعتی استادکار یک دستکش پر کاربرد در صنعت است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این دستکش ویژگی هایی دارد که از آن بی خبرید.

دستکش صنعتی استادکار دارای جنس مرغوبی است به طوری که از بهترین نخ های پلی استر استفاده شده است که تراکم بسیار بالایی دارند.

برای این دستکش از پوشش لاتکس طبیعی برای کف دست آن استفاده شده است که از دست شما محافت می کند.

از این دستکش برای حمل وسایل تیز و برنده استفاده می شود و به دلیل بافت فلزی و زنجیری که دارد به دست شما آسیبی وارد نمی شود.

یکی دیگر از مزایای این دستکش این است که داخل آن دارای بافت کشسانی می باشد که کملا به دست شما می چسبد و در هنگام جابه جایی وسایل سنگین از دست شما لیز نمی خورد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (18).jpg

دستکش صنعتی با روکش لاتکس

دستکش صنعتی با روکش لاتکس یکی از محصولات بهداشتی و صنعتی درجه یک می باشد که در بیمارستان ها زیاد استفاده می شود و در ادامه شما را با کاربرد و قیمت آن آشنا خواهیم کرد.

دستکش صنعتی با روکش لاتکس به خاطر کاربرد فراوانی که دارد، نزد مردم جامعه در قشر های مختلف از محبوبیت بالای برخوردار است.

افرادی که در هنگام استفاده از این دستکش ها، دست آنها دچار حساسیت و خارش می گردد بهتر است به وفور از این محصول استفاده کنند.

در مراکز درمانی به دلیل استفاده زیاد از این محصول از ورود میکروب به بدن کادر درمان تا حدودی جلوگیری کرده است.

دستکش های لاتکس یکبار مصرف یا همان دستکش جراحی در بسیاری از مکان ها و کار های که نیاز به محافظت از خود دارید، استفاده می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (21).jpg

دستکش صنعتی تکنسین

دستکش صنعتی تکنسین یکی از ضروری ترین وسایل مورد نیاز برای کارگران مشغول به کارهای صنعتی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

جنس اکثر این دستکش ها از چرم بوده و دارای ساق بلند هستند.بوتیل می تواند از بالاترین مقاومت در برابر گازها و بخار آب برخوردار باشد.

نئوپرن از استحکام و مقاومت در برابر حرارت خوبی برخوردار است.دستکش نیتریل برای محافظت از دست در برابر مواد خورنده حلال ها و روغن ها طراحی شده است.

سپر نقره ای در برابر مواد شیمیایی سمی و خطرناک از مقاومت بالایی برخوردار است.

لاستیک طبیعی انعطاف پذیری و مقاومت بالایی در برابر طیف گسترده ای اسید ها مواد سوزاننده نمک ها مواد شویند و الکل ها دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (24).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا