آراد برندینگ

میلیونر شدنم از یک سس بشامل شروع شد

در خاطر دارم که در یکی از میهمانی های بزرگی که مادرم در منزل به پا کرده بود من برای کمک به او تصمیم گرفتم تا سس سالاد را خودم درست کنم و چقد میهمان هایمان از طعم سس ترکیبی که بنده درست کرده بودم لذت بردند و همان جا ایده راه اندازی کسب و کاری خانگی برای تولید سس و عرضه آن بین دوستان و آشنایان به ذهنم رسید که با عملی کردن این ایده میلیونر شدم.

سس بشامل رستورانی

سس بشامل رستورانی ممکن است زمانی که هوس درست کردن غذایی را کرده اید مواد اولیه ی آن را در اختیار نداشته باشید و یا اینکه مجبور شوید سس بشامل را بدون خامه تهیه کنید و دلیل آن هم این باشد که چربی خامه شما را اذیت می کند.

داستان سس فرانسوی بشامل پیچیده است و برای اینکه به خوبی بتوانید نحوه ی پیدایش آن را درک کنید باید دنبال آن باشید. در فرهنگ آنها موارد زیادی به وجود آمده اند ولی با گذشت تاریخ همه به فراموشی سپرده شده است.

ما در این میان سس بشامل به تنها از زمان پیدایش تاکنون به شیوه ی مناسبی عمل کرده است و در هر برحه ای از زمان تغییرات مثبتی در آن به وجود آمد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T112041.072.jpg

سس بشامل با قارچ

موضوع مهم در هنگام پختن سس بشامل با قارچ این است که باید از سلامت مواد اطمینان داشته باشید زیرا مواد بدون افزودنی زودتر خراب می شوند و اگر به عنوان مثال شیر موجود در ترکیب خراب شده باشد تمامی غذاها هم به همین صورت غیر قابل مصرف می شوند.

ریختن مایعهای مختلفی بر روی غذا باعث می شود تا ترکیبات جدیدی به وجود بیایند و سس بشامل یک محصول قدیمی است که طعم غذای شما را به کل عوض می کند.

تغییر دادن مزه ی سس به دست شما و برای اینکه کمی خلاقیت از خود به خرج دهید پنیر هم راه حل مناسبی می باشد. اضافه کردن فلفل سیاه باعث می شود تا رویه ی آن به زیبایی تزیین شود و اگر به دنبال خلاقیت بیشتر در این زمینه هستید سبزیجات را فراموش نکنید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T112140.950.jpg

سس بشامل رژیمی

بیشتر افراد در هنگام تهیه لازانیا خانگی با استفاده از سس بشامل رژیمی به آن طعم می‌ دهند که برای آشنایی بیشتر با طرز تهیه سس بشامل لازانیا خانگی می توانید با ادامه این مقاله همراه ما باشید، ما طرز تهیه سس خوشمزه حرفه ای به روش رستورانی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید در خانه یک سس خوشمزه را برای تهیه لازانیا تهیه نمایید، البته این سسها به صورت آماده در بازار وجود دارند که اگر زمان تهیه آنها را ندارید می توانید نمونه های آماده سس بشامل لازانیا خانگی را از نوع مرغوب و درجه یک به صورت عمده خریداری کنید.

سس بشامل جزء سسهایی است که هم برای لازانیا و هم برای دیگر غذاها کاربرد دارد فقط به دلیل اینکه در تهیه لازانیا از این سس بیشتر استفاده می شود این محصول به سس لازانیا معروف است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-15T112159.221.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا