آراد برندینگ

با تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

با تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

رسیدن به درآمد میلیاردی در عصر کنونی کار چندان سختی نیست و من توانستم با تولید و عرضه انواع کتانی با بهترین متریال به ثروتی عظیم دست پیدا کنم و در ادامه به معرفی برخی از محصولات عرضه شده توسط مجموعه خود خواهم پرداخت.

کتانی زنانه

پوشیدن کتانی زنانه نامناسب ممکن است روز شما را کاملاً خراب کند و به جای لذت بردن از کاری که انجام می‌دهید، به ناراحتی فکر می‌کنید یا شاید به دلیل درد روی ایده‌های ناخوشایند دیگر معطل می‌شوید و نمی توان انکار کرد که پوشیدن کفشهای نادرست بر خلق و خوی فرد تأثیر می گذارد.

مطمئن شوید که احساس کفشهایتان را درک می‌کنید تا تضمین کنید از کاری که انجام می‌دهید لذت می‌برید و خودتان را ناامید نکنید زیرا کفشی ضعیف خریدید و بسیاری از انواع کفشهای پیاده روی از چرم یا بوم ساخته می شوند، اما ممکن است بخواهید مواد مصنوعی را برای تنفس بیشتر انتخاب کنید، اگر در روزهای مرطوب یا بارانی راه می روید، رویه های ضد آب به خشک نگه داشتن پای شما کمک می کند.

با تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

کتانی مردانه

یکی از شهرهای پر جمعیت که کالای مد با سرعت بسیار بالایی در آن قرار می گیرد کرج می باشد در این شهر می توان بهترین کتانی مردانه روز و کتانی جورابی زنانه را یافت و تنوع بی شماری از محصولات در آن قرار می گیرد. قریب به دو میلیون نفر از جمعیت کرج در صبح به سمت پایتخت حرکت می کنند و در غروب به کرج باز می گردنند ساخت خانه های سازمانی شده باعث شده است تا با سرعت بسیار بالایی جمعیت به سمت کرج جذب شوند و همچنین جمعیت بالا در هر جایی باعث رونق بازار خواهد شد و تنوع بازار را می تواند تا حد بسیار بالایی رشد دهد سلیقه ها در جمعیت بالا می توانند کیفیت و تنوع را بالا ببرند و کرج با اینکه در گذشته به عنوان شهر بین شهرها نبود امروزه با جمعیتی که در آن ساکن هستند از خیلی از شهرهای ایران پر جمعیت تر است و رقابت تولید کنندگان و فروشندگان باعث پیشرفت کتانی در آنجا شده است.

با تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

کتونی سفید

شرکت های تولیدی و کارخانجات تولید کفش کتونی سفید، علی الخصوص کمپانی نایک بر این باور است که عامه ی مردمان دنیا، سایز پای خود را بدرستی و کاملا دقیق نمیدانند،و نمی توانند دقیقا کفش مناسب قلب دوم خود را انتخاب نمایند.

شرکت کمپانی نایک با استفاده از فن آوری اسکن سه بعدی یا تکنولوژی AR در نمایندگی های فروش محصولات خود بوسیله گوشی اندروید مسئول فروشگاه یا نماینده فروش خود، با تصویر برداری از سایز پای مشتری، دقیقا کتونی مورد نظر وی را به لحاظ سایزبندی تحویل می دهد. در جهت تست این فن آوری، شرکت کتونی نایک در یکی از فروشگاههای خود در شهر توکیو ژاپن، از مراجعه کننده می خواهد که اندازه پای خود را اعلام کند و فرد مراجعه کننده، 44 را اعلام می نماید و هنگامی که با اسکن سه بعدی، پای مشتری اندازه گیری می گردد، مشخص می شود که قلب دوم ایشان یا پای این فرد سایز اش 45 می باشد، بر اساس تولیدات شرکت کمپانی نایک.

با تولید کتانی به درآمد میلیاردی رسیدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا