آراد برندینگ

با نوآوری در تولید کتانی به درآمد بالا رسیدم

با نوآوری در تولید کتانی به درآمد بالا رسیدم

برای اینکه کتانی های تولید شده توسط من و مجموعه ام در بازار شناخته شود مهم ترین موضوع ایجاد وجه تمایز در آنها نسبت به محصولات موجود در بازار بود و با کسب تجربه توانستم در این عرصه موفق شوم و در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهم پرداخت.

کتانی زنانه

اهمیت تناسب مناسب در یک کفش اسپرت لژ مخفی یا کتانی زنانه پیاده روی را نمی توان نادیده گرفت و شما می توانید با بهره گیری از کتانی رانینگ زنانه نایک مدل air max 90 lthr از تناسب بسیار عالی بهره مند شوید و در پیاده روی روزانه با مشکل روبرو نشوید. باید محکم و حمایت کننده باشد، اما نه بیش از حد سفت و کفشی که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد می‌تواند باعث ایجاد تاول، کبودی ناخنهای پا و آسیبهای دیگر شود و اطمینان حاصل کنید که کفش شما دارای عرض و طول مناسب است تا به راحتی پای شما را در خود جای دهد و فضای کافی برای تکان دادن انگشتان پا داشته باشد.

اگر می توانید طرح کلی را ببینید، پس کفش خیلی باریک یا خیلی کوچک است و زیره ای با بالشتک خوب و ضربه گیر مهم ترین جزء یک کفش پیاده روی خوب است، اگرچه پیاده‌روی به اندازه دویدن تاثیر زیادی بر روی یک فعالیت ندارد، اما بالشتک زدن کافی در زیر توپ پای شما به جلوگیری از فشار و آسیب کمک می‌کند و افرادی که قوسهای بلند دارند نسبت به اکثر افراد به بالشتک بیشتری نیاز دارند و ممکن است از کفی بالشتکی یا ارتز سفارشی بهره ببرند.

با نوآوری در تولید کتانی به درآمد بالا رسیدم

کتانی مردانه

در هفت هزار سال پیش از نوعی صندل چوبی با لیاف درخت انگور برای پاها تهیه می شد و با آنها می توانستند پاها را در شرایط بهتری قرار بدهند و رفته رفته در جامعه امروزی بهترین محصولی که می تواند در تمامی شرایط از پاها مراقبت کند کتانی مردانه می باشد. اهمیت پا برای انسان بسیار بالا بوده است و عده کثیری از انسانها بر این باورند که پا قلب دوم بدن است زیرا با قرار گرفتن کوچک ترین شرایط بد واکنش نشان خواهد داد و در بدن تغییراتی را اعمال می کند اگر سن پیری پاهای سالمی داشته باشید از پیری رنجی زیادی نخواهید برد از قدیم ایرانیان کرسی را تهیه می کردند تا با ساختار کرسی تنها پاها را گرم کنند و با گرم کردن پاها گرما را به بدن برسانند.

با نوآوری در تولید کتانی به درآمد بالا رسیدم

کتونی سفید

فاصله میان تولید و فروش و عرضه کتونی سفید نایک را در نمایندگیهای فروش خود، بسیار بسیار کم کرده است، که در این مورد میتوان به تکنولوژی تولید با رباتیک و خودکار و بصورت هوش مصنوعی اشاره کرد.در همین راستا شرکت ربات های هوشمند grabit این تکنولوژی بروز را در جهت تولید سریع و هوشمند کتونی که با استفاده از جریان الکتریسیته ساکن برای چسباندن بخش های مختلف کتونی که فوق العاده سریع تر از عوامل انسانی است.

در اختیار کمپانی نایک قرار داده است، که همین موضوع سرعت تولید کتونی نایک را صدها برابر نسبت به عوامل انسانی رشد انفجاری داده است. از محاسن این تکنولوژی باعث سود هنگفت و سرشار شرکت کمپانی نایک شده است را نیز می توان اشاره نمود ولیکن از معایب این فن آوری و تکنولوژی، به بیکار شدن کارگران شرکت و نیروهای انسانی، در تولید کتونی نایک م توان اشاره کرد.شرکت کمپانی نایک با برند جهانی در مسیر رقابت با کمپانی های مهم دیگر مثل آدیداس و هوراچی همیشه حرف اول را زده است.

با نوآوری در تولید کتانی به درآمد بالا رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا