آراد برندینگ

معجزه ای به نام زعفران راه گشای کسب و کارم شد

معجزه ای به نام زعفران راه گشای کسب و کارم شد

از 22 سالگی در یک شرکت بسته بندی زعفران مشغول به کار شدم.حقوق ثابتی داشتم و دخل و خرج زندگی ام یکی بود و هیچ پولی برای پس انداز و آینده ام نمی ماند.بعد از حدود یکسال کار و آشنایی بیشتر با زعفران فهمیدم که چقدر این محصول پولساز است و از کشاورز گرفته تا تاجر این محصول، سود بسیار خوبی از آن دارند.خیلی راغب شدم که من هم بتوانم وارد این عرصه شوم وبتوانم این محصول را خرید و فروش کنم تا اینکه بواسطه اطلاعاتی که داشتم به کمک پدر و برادرم توانستیم این تجارت را راه اندازی کنیم و درنهایت به ثروت زیادی رسیدیم.خوشحال میشوم این اطلاعات را در اختیارتان قرار دهم و راه گشا باشم.

زعفران مصطفوی

یکی از محصولات درجه یک کادویی و صادراتی زعفران مصطفوی ۱ مثقالی است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در بسته بندیهای بسیار مرغوب و شکیل قرار داده شده و با قیمتهای مناسبی به مشتریان ارائه می شود. شرکت زعفران مصطفوی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران جهان است. این شرکت علاوه‌بر زعفران، در تهیه محصولات دیگر چون عسل، نبات، هل، نقل و آبنبات، خشکبار و زرشک فعالیت می‌کند. زعفران‌های این شرکت در بسته‌بندی‌های مختلف مثقال و گرم به بازار عرضه شده و با کیفیت بالا باعث شده مصطفوی در فهرست بهترین برند زعفران قرار بگیرد.

معجزه ای به نام زعفران راه گشای کسب و کارم شد
زعفران قائنات

امروزه، در سراسر جهان مردم از خواص بی نظیری که زعفران قائنات دارد آگاهی کامل دارند، در کشور ما مراکز فروش زعفران قائنات، این محصول در بسته بندیهای مختلف مانند یک مثقالی از شهرهای مختلف مانند قائنات و مشهد خریداری می کنند و به فروش می رسانند. مدلهای مختلفی از زعفران قائنات در بازار موجود می باشد که این مدلها شامل زعفران دسته یا دخترپیچ، زعفران سرگل، سفدی زعفران، گل زعفران و ریشه زعفران می شود که ارزش هرکدام با یکدیگر متفاوت است. در دنیای امروز زعفران به عنوان یک گیاه پرکاربرد و پر خواص می باشد که در انواع موارد مختلف مصرف دارد و به سراسر جهان صادر می شود. زعفران قائنات از طریق پیاز گیاه زعفران رشد می کند که یک روکش با رنگ قهوه ای دارد و از آن محافظت می کند، بعد از کاشت پیاز زعفران، این گیاه رشد می کند و دارای ساقه می شود که در راس آن غنچه و گل زعفران رشد می کند.

معجزه ای به نام زعفران راه گشای کسب و کارم شد
زعفران سحرخیز

برند بودن یک محصول در خرید آن بسیار مهم می باشد زیرا برند، شناسنامه آن محصول به حساب می آید پس باید در هنگام خرید زعفران به شناسنامه آن دقت کافی را داشته باشیم؛ یکی از برند های معتبر ایران که از مرکز پخش زعفران سحرخیز تولید و عرضه می شود زعفران سحرخیز می باشد که علاوه بر مشتریان داخلی، مشتریان پر و پا قرصی هم در خارج از ایران دارد.
مرکز پخش زعفران سحرخیز که سالیانی زیادی است در حوزه تولید زعفران فعالیت می کند امرزه یکی از بهترین و بزرگ ترین مجموعه تولید و پخش زعفران در ایران و خارج شده است. پخش زعفران سحرخیز توسط تاجران و یا شرکت های پخشی انجام می شود و آن ها محصولات را از مرز ها عبور می دهند تا به دست متقاضیان در خارج از کشور برسد. بنابراین اگر شماهم قصد خرید بهترین زعفران سحرخیز را از یک مرکز معتبر دارید می توانید بدون نگرانی از ما خرید کنید.
طلای سرخ قابلیت استفاده در عنوان غذاها و دمنوش ها می باشد و زعفران در دوران بارداری ممکن است برای خانمهای بارداری که بدنی ضعیف داشته باشند ایجاد خطر نماید البته اگر زعفران به میزان بالا و در دفعات زیادی مصرف شود قبل از ماه سوم بارداری چون جنین هنوز کامل تشکیل نشده است و از لحاظ ساختار هنوز وزنی ندارد و تکامل کاملی پیدا نکرده می تواند مخاطره انگیز باشد و ایجاد مشکل بکند.

معجزه ای به نام زعفران راه گشای کسب و کارم شد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا