آراد برندینگ

با انتخاب صحیح در کسب و کارم به پول رسیدم

با انتخاب صحیح در کسب و کارم به پول رسیدم

کسب و کارخود را در یک مغازه اجاره ای استارت زدم و تصمیم گرفتم در زمینه کنسانتره انار فروش اینترنتی خود را هم نیز آغاز کنم و در طی مدت کوتاهی به پول و سرمایه دلخواهم رسیدم.

کنسانتره انار

در میان کنسانتره هایی که میوه ‌جات درست می‌ شوند کنسانتره انار صادراتی جزو پرفروش‌ ترین نوع کنسانتره میوه‌ جات بشمار می ‌رود، در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با فوایدی از مصرف کنسانتره انار آشنا کنید.

همانطور که می ‌دانید انار جزوی از میوه ‌های بهشتی به شمار می‌ رود که از خواص بسیار زیادی نیز برخوردار است یکی ازین خواص داشتن مواد مغذی زیادی در خود است، گزینه بعدی داشتن خواص دارویی است در واقع در آب انار و پوست انار ماده آنتی ‌اکسیدانی وجود دارد که از خواص بارز انار می‌ باشد همچنین درون روغن هسته انار ماده ‌ای وجود دارد که یکی از اسیدهای چرب امگا 6 بشمار می‌ رود.

شما می ‌توانید با مصرف انار یا آب انار و حتی کنسانتره انار و بدن خود را در مقایل بیمازی هایی مانند سرطان، دیابت نوع 2، آلزایمر و چاقی بیش ‌از حد و حتی بیماریهایی نظیر مشکلات قلبی و عروقی در امان نگه دارید همچنین انار باعث کمتر شدن التهاب دستگاه گوارش نیز می ‌شود و تاثیر خوبی در هضم غذا دارد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo.jpg

کنسانتره انگور سفید

کنسانتره انگور سفید و سیب به صورت عمده در شاهرود یک خرید عالی است چرا که با کمترین قیمت به فروش می رسد. امروزه آمار استفاده از مواد خوراکی و نوشیدنی صنعتی بسیار بالا رفته است، کنسانتره انگور ارومیه شاهرود قزوین از جمله مواد اولیه در تولید این نوشیدنی ها می باشد.

کنسانتره انگور در واقع یکی از فرآوری های انگور می باشد، کنسانتره در واقع به ماده ای گفته می شود که آبِ میوه و حلال آن توسط فشار کاملا گرفته می شود.

این امر موجب می شود مدت زمان نگه داری این فرآوری میوه افزایش یابد، از کنسانتره میوه در صنایع تولید آب میوه استفاده فراوان می شود، این مجموعه نیز به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر کنسانتره انگور می باشد.

از جمله عواملی که باعث فروش بالای یک محصول است بدون شک کیفیت و قیمت گذاری مناسب و منصفانه است، این نکته در مورد فروش کنسانتره انگور هم صدق می کند، قیمت خرید کنسانتره انگور به صورت عمده چقدر است؟ چه عواملی بر قیمت عمده کنسانتره انگور تاثیر می گذارند؟ این سوالات و پرسش هایی از این قبیل همواره در حوزه خرید و فروش کنسانتره میوه مطرح می شوند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (2).jpg

کنسانتره انگور قرمز

یکی از موارد مورد توجه در بازار عرضه و تقاضای کنسانتره میوه ها رنگ و طعم آن است از این رو میزان فروش کنسانتره انگور قرمز همواره نسبت به دیگر کنسانتره ها بیشتر است و متقاضیان داخلی و صادراتی بسیار زیادی را نیز دارد.

دلیل اصلی همانطور که اشاره شد به رنگ و طعم و مزه آن میوه بستگی دارد و انگور قرمز که اغلب به خودی خود دارای طعم بسیار شیرین و خوشمزه می باشد و از طرفی از رنگ قرمز جگری بسیار جذابی هم برخوردار است که می تواند محرکی برای میل به نوشیدن آن باشد.

به طور کلی محبوبیت برخی از این کالاها سبب می شود نرخ فروش محصولات نیز متفاوت باشد، به عنوان مثال قیمت کنسانتره انگور سیاه و قرمز نسبت به انگور بی دانه سفید مقداری بالاتر است ولی با این حال برای خریداران این تفاوت قیمت پارامتری است که چندان حائز اهمیت نیست و اقدام به خرید آن می نمایند.

در حال حاضر کنسانتره انگور قرمز از طریق این مجموعه در واریته ها و کیفیتهای مختلفی قابل عرضه برای مشتریان سراسر کشور می باشد که با قیمتهای مختلفی برای خریدران خرده، عمده و صادراتی عرضه می شود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1).jpg

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا