آراد برندینگ

عواملی که از پیشرفت ما جلوگیری می کند

عواملی که از پیشرفت ما جلوگیری می کند

خوشبینی و بدبینی در زمان های مختلف به سراغ انسانها می آیند، مهم این است که ما چگونه با آنها برخورد می کنیم و واکنش نشان می دهیم، با بدبینی به هیچ موفقیتی نمی توان رسید، باید خوش بین بود و در مسیرهای مختلف موفقیت مانند تولید و تجارت تابلوهای زینتی و دکوراتیو فعالیت را شروع کرد.

تابلو رنگ روغن فانتزی

از نظر فنگشویی استفاده از تابلو رنگ روغن فانتزی مربوط به دریا بسیار مفید است و افرادی که نا آرامی ذهنی دارند می توانند با نصب تابلو با این موضوع در اتاق خواب خود و تماشا کردن آن قبل از خواب به بهبود آشفتگی مغز خود کمک کنند.

یکی از نقاشیهای تاریخی و ارزشمند با موضوع دریا نقاشی موج نهم اثر ایوان آیوازوفسکی می باشد داستان این نقاشی مربوط به افرادی است که پس یک طوفان شدید و شکسته شدن کشتی به دنبال راه نجاتی برای خود هستند و به تیکه های باقی مانده از کشتی شکسته برای نجات یافتنشان پناه بردند.

اعتقاد به نگاه بد و چشم نظر از گذشته های دور در میان ایرانیان و مسلمانان وجود داشته است. یکی از تابلوهایی که جدیدا بسیار مورد توجه قرار گرفته است تابلو رنگ روغن چشم نظر می باشد.

در این نوع تابلو بیشتر از رنگ سفید، آبی و مشکی استفاده شده است. امروز با ترکیب شکل چشم نظر و متد جدید نقاشی، تابلوهای زیبا و مدرنی با این موضوع کشیده شده است.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\5.jpg

تابلو دکوراتیو برجسته کودک

گاهی اوقات بیان کردن احساسات برای ما بسیار سخت می شود اما یک اثر هنری زیبا همانند تابلو دکوراتیو برجسته کودک چوبی به شما این فرصت را می دهد تا خود را بیان کنید و به علاوه با طراحیهای منحصر به فردی که دارند محیط شما را نیز لوکس تر می کنند.

یکی از بهترین مکانهایی که می توانید آنها را نصب کنید تا بیشترین لذت را ببرید روبروی پنجره های نورگیر است که می توانید برای زیبایی بیشتر از چراغهای تزئینی در آن استفاده کنید.

از قرنها پیش هنرمندان از پارچه کنواس به عنوان بوم برای تابلو نقاشی استفاده می کردند و امروزه تابلوهای دکوراتیو بسیار زیبا را با همین پارچه نقاشی می کنند که در این چند سال اخیر این تابلوها به طور چشمگیری مورد استقبال مردم قرار گرفته اند زیرا با انواع تابلو نقاشی گران قیمت برابری می کنند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\2.jpg

تابلو دکوراتیو گل برجسته

در انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو گل برجسته به چند نکته توجه کنید: دقت کنید که طرح و رنگ تابلویی که می خواهید با منزل شما هماهنگ باشد یعنی تابلویی را خریداری نکنید که به منزل شما نیاید و دکوراسیون را بهم بزند حتما رنگی را انتخاب کنید که حداقل کمی با رنگهای لوازم منزل ست شود.

به کیفیت تابلو دقت کنید که تابلو خریداری نکنید که بعد از مدتی استفاده رنگ آن از بین رود و یا قاب آن به سرعت خراب شود.

ضمانت، بعضی تابلوها به دلیل آپشنهایی که در تابلو وجود دارد بسیار گران می باشد سعی کنید از ضمانت و گارانتی آن مطمئن شوید.

حتما از فروشگاه و سایتهای معتبری خریداری کنید که هم با انصاف باشند و هم تابلو باکیفیتی را در اختیار شما قرار دهند، سایز تابلو هم بسیار مهم است زیرا در سایزهای متفاوتی وجود دارد که طبق سلیقه و مدل منزل یا هر محیطی که مد نظرتون است می توانید اندازه را انتخاب کنید.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\2.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا