آموزش اینترنت و کامپیوتردانستنی های اینترنت و کامپیوتر

کلیدهای میانبر جیمیل که دانستن آن ضروری است

با اصفهان وب در یک مطلب تازه از آموزش اینترنت همراه باشید :

 

جیمیل, کلید‌های میانبر

آشنایی با چند کلید میانبر جیمیل

جیمیل دارای کلید‌های میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند شد.
کلید‌های میانبر (Shortcuts) ماهیتی کمک کننده دارند که به سرعت استفاده شما از اپلیکیشن‌ها و محیط‌های کاری مختلف کمک خواهند کرد.
جیمیل نیز از این قضیه مستثنا نبوده و دارای کلید‌های میانبر کاربردی است که موجب افزایش سرعت و همچنین آسودگی کار شما با برنامه‌ها خواهند شد.

کلیدهای میانبر جیمیل که شاید مهم باشد عبارت است از:
۱ – Shift + Click: با نگاه داشتن کلید شیفت قادر خواهید بود همان گونه که در محیط ویندوز خود چندین فایل را باهم انتخاب می‌کنید، چند ایمیل را به حالت انتخاب درآورید.

۲ –  #+Shift : پاک کردن اینباکس شما به وسیله این کلید میانبر، به مراتب آسان تر از انجام این کار با کلیک بر روی گزینه‌های مدنظر می‌باشد. تنها کافیست تا هر چند ایمیلی که خواستید را با استفاده از کدمیانبر بالایی انتخاب کرده سپس با فشردن کلیدترکیبی Shift + # آنها را به یکباره پاک کنید.

۳ – Shift + i: با این کلید میانبر قادر خواهید بود تا ایمیل‌های انتخابی خودتان را با سرعت بیشتری به حالت “Mark as read” درآورید.

۴ – Shift + U: قصد دارید تا یک ایمیل را به حالت “Mark as Unread” در آورید؟ تنها کافیست تا از این کلید میانبر استفاده کنید.

۵ – Shift + T: این کلید میانبر نیز ایمیل‌های آماده شما را به گوگل تسک ارسال خواهند کرد.

نکته: اگر هیچ از کلید‌های میانبر برای شما عمل نمی‌کنند، به مسیر Settings > General > Keyboard shortcuts رفته و مطمئن شوید که تیک “Keyboard shortcuts on” زده شده باشد.
منبع:yjc.ir

 

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای اینترنت

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا