آراد برندینگ

کشمش از من یک کارآفرین موفق ساخت

کشمش محصولی پر خاصیت و عالی که توانست از من یک کارآفرین موفق بسازد من با تغییر کسب و کارم و راه اندازی کسب و کارم بر روی انواع کشمش توانستم به موفقیت برسم و ثروتمند شوم من از همین راه به اهدافم برسم بر خلاف نظر و حرف دیگران عمل کردم و توانستم زندگی خود و خانواده و جوانانی که جویای کار هستند را تغییر بدهم در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع محصولات ما آشنا شوید.

کشمش تیزابی ملکان

قیمت کشمش تیزابی ملکان بسیار مناسب است و یکی از خشکبار بسیار معروف و خوشمزه کشور ما می باشد که علاوه بر طعم بی نظیر خود از خواص درمانی و مواد معدنی غنی برخوردار می باشد.

از همین رو خرید کشمش تیزابی ملکان ممتاز و باکیفیت با قیمت ارزان هدف مشتریان زیادی می باشد که با این وجود تولید کنندگان سعی می کنند ترتیب معاملا عمده آنها را بدهند تا افراد راحت تر بتوانند آنها را خریداری کنند.

در استان همدان شهرستان ملکان باغات وسیع انگور موجب شده شرایط برای تولید انواع کشمش فراهم آید و باید بگوییم که این محصولات با توجه به عوامل متعدد چون روش تولید در نمونه های مختلفی قرار می گیرند.

که در این بخش قصد داریم در مورد کشمش تیزابی صحبت کنیم که مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرند و می توان آنها را در زمره محصولات صادراتی دسته بندی کرد.

کشمش از من یک کارآفرین موفق ساخت

کشمش خشک

قیمت کشمش خشک ارزان است و روشهای زیادی برای فرآوری انگور وجود دارد، یکی از سالمترین روشها تولید کشمش می‌باشد؛ کشمشهای تولید شده از انگور از نوع ریش بابا دارای خواص زیادی است.

میوه ‌های خشک محصولات بسیار سالمی هستند و راه ‌های زیادی برای انجام آن وجود دارد، بهترین و برترین انگورهای تبدیل شده به کشمش اغلب در آشپزی برای افزودن به دسرها، شیرینیها و به عنوان چاشنی استفاده می‌شود.

به لطف محتوای کالری بالای آن، می‌توانید میان وعده‌ های سالم و مغذی درست کنید، انگور تازه حاوی مقدار زیادی ویتامین B2، B1، A، C، B6 از جمله منیزیم، آهن، فسفر، پتاسیم، کلر و بور است.

با این حال، محتوای ویتامینها و مواد معدنی در میوه ‌های انگور خشک 10 برابر بیشتر از انگورهای تازه است، ارزش ویتامین و فواید آن برای بدن چندین برابر بیشتر است.

کشمش از من یک کارآفرین موفق ساخت

کشمش زرد بلند

قیمت کشمش زرد بلند شگفت انگیز است و با خشک کردن و گرفتن رطوبت میوه ها باید گفت که بر طول عمر آنها افزوده می شود و در بازار این محصولات که معروف به خشکبار هستند برای بدن ما فواید زیادی دارند و می توانند بسیاری از بیماریها را درمان کنند. از نظر عوامل بسیاری در بین کشمشها تفاوت وجود دارد که می توان به رنگ و اندازه و شکل دانه ها اشاره کرد، در رنگهای زرد طلایی، زرد، کهربایی، قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، سبز و غیره کشمشها عرضه می شوند. اندازه دانه ها در نمونه های بلند، چاق و گرد می باشد که معمولا نمونه های باکیفیت کشمش زرد بلند است که به صورت بی دانه در بازار عرضه می گردد، همین مشخصات ذکر شده نشانی از باکیفیت و ممتاز بودن شان است که در موقع خرید در انتخاب خریداران تاثیر می گذارد.

کشمش از من یک کارآفرین موفق ساخت

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا