آراد برندینگ

چند راهکار جسورانه برای پولدار شدن با گیاهان دارویی

چند راهکار جسورانه برای پولدار شدن با گیاهان دارویی

برای اینکه به فرمول جادویی ثروتمند شدن برسید لازم نیست به دنبال فرمول‌ ها و مطالب پیچیده بگردید. من با راهکار های جسورانه در حوزه گیاهان دارویی به درآمد بالایی رسیدم شما هم می‌توانید به راحتی از این فرمول‌ها برای رسیدن به ثروت استفاده کنید پس مقاله زیر را مطالعه کنید.

بارهنگ

بارهنگ و عرق نعنا برای میکروب معده، یک روش درمانی فوق العاده مفید و نتیجه بخش، می‌باشد. در حقیقت، بارهنگ و عرق نعنا هر دو از مواد طبیعی به شمار می آیند که در ترکیب آنها مواد مغذی بسیار زیادی وجود دارد و علاوه بر درمان میکروب معده، مواد نام برده شده، دارای فواید بیشمار دیگری هم هستند.

گفته می‌شود که ترکیب بارهنگ بو داده شده با عرق نعنا طبیعی و اصل، می‌تواند برای درمان میکروب معده، که یکی از بیماری های شایع است، بسیار مفید باشد؛ البته گفته ها حاکی از آن است که مصرف این دارو، باید به مدت دو هفته قبل از صرف غذا انجام بگیرد و بعد از مدت زمان گفته شده، نتایج خوب آن را در جهت رفع و درمان میکروب معده مشاهده می کنیم.

چند راهکار جسورانه برای پولدار شدن با گیاهان دارویی

باریجه فیروزکوه

مناطق کوهستانی و ییلاقی که بارندگی آنها به صورت برف است برای رشد باریجه کوهی مناسب هستند، این گیاه دارویی بومی کشورمان است و از جمله مرغوب ترین نوع این محصول باریجه فیروزکوه می باشد که با کیفیت خوب و به فراوانی در این منطقه رشد می کند.

این گیاه طبع خیلی گرم و خشکی دارد و بر این اساس خاصیت گرم کنندگی دارد و می توان آن را برای موارد بسیاری مانند تنگی نفس و نرم کردن سینه مصرف نمود، خاصیت ضد نفخ دارد و یک ملین مناسب می باشد، که می توان آن را به شیوه های مختلف مصرف نمود.

این گیاه طعم مطبوع و خوشی دارد و به همین دلیل به عنوان طعم دهنده مصرف می شود، نوشابه های غیر الکی و غذاهای گوشتی را با مصرف این گیاه طعم دار می کنند.

چند راهکار جسورانه برای پولدار شدن با گیاهان دارویی

باریجه کوهی

کشور ما سرشار از موهبتهای طبیعی است و یکی از این نعمات طبیعی که انسان در رشد آن دخالتی نداشته است گیاهی مرتعی موسوم به باریجه کوهی و زیره سبز است که شیره آن در مجاورت هوا به صمغ جامد و قرمز رنگی تبدیل شده و سرشار از فواید صنعتی و دارویی می باشد.

باریجه کوهی گیاهی از خانواده چتریان با گلهای زرد رنگ است که عمده خاصیت و اهمیت آن به ریشه شیره دار آن باز می گردد این گیاه در نقاط متعددی از کشور به صورت خودرو رشد می کند.

قطب برداشت آن مراتع استانهای مازندران، تهران، خراسان جنوبی، و خراسان است متأسفانه سهم بازار صادرات ایران تنها 30 درصد گزارش شده است که این رقم به علت عدم فرآوری شیره این گیاه و انتقال آن به صورت قاچاقی و غیرقانونی می باشد که این خیانت نتیجه ای جزء ضربه زدن به اقتصاد کشور ندارد.

چند راهکار جسورانه برای پولدار شدن با گیاهان دارویی

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا