آراد برندینگ

راز موفقیت افراد سرشناس درگرانول و چسب آهن را بدانید

راز موفقیت افراد سرشناس درگرانول و چسب آهن را بدانید

امروزه شغل بیشتر افراد موفق و سرشناس به تجارت باز می گردد، در واقع علت موفقیت آن ها شناخت درست محصولی است که می خواهند بر روی آن کار کنند. ما در این بازه زمانی محصولاتی مانند گرانول، چسب آهن و نوار تیپ را پیشنهاد می دهیم.

قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک

همانطور که بسیاری از مواد به روشها مختلف تولید می شوند گرانول بازیافتی پلاستیک هم به انواع روشهای متفاوتی تولید می شود، یکی از روشها تولید گرانول، تولید به شوه رشته ای است. به این صورت که تکه های مذاب پلاستیک وارد دستگاه شده و در آخر به صورت یک سری رشته از صافی خارج می شوند بعد از آن فرایند سرد شدن روی آنها انجام می شود و در نهایت پس از پردازش خشک می شوند، قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک که به این روش تولید می شود بسیار گران تر می باشد.

شیوه بعدی تولید گرانول خشک است این شوه پلاستیک ها بعد از عبور از صافی از سوراخهای ریزی عبور داده می شوند و در حالت مذاب با سرعت برش داده می شوند و بعد با روشهای ویژه ای سرد می شوند و بعد وارد مخزن بزرگی می شوند.

راز موفقیت افراد سرشناس درگرانول و چسب آهن را بدانید

قیمت چسب آهن

همانطور که اطلاع دارید چسب آهن در بسته بندی های مختلف تیوپی یا در قوطی قرار داده شده و هر کدام نیز در ابعاد و اندازه های و در حجمهای مختلف می باشند و توسط شرکتهای متعددی با قیمت چسب آهن متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد که هر کدام مزایای مختص به خود را دارد و هر فرد متناسب با نیاز خود اندازه دلخواه را انتخاب می کند.

شایان ذکر است که برای حل کردن انواع چسب حلال مخصوصی وجود دارد که امکان دارد بر پایه آب، سرکه، استون و غیره باشد، اما اغلب حلالها بر پایه استون می باشد و کاربردهای گوناگونی دارد و یکی از کاربردهای آن از بین بردن لکه ناشی از چسب بوده که به راحتی می توان با استون آن را از بین برد.

راز موفقیت افراد سرشناس درگرانول و چسب آهن را بدانید

آبیاری گندم با نوار تیپ

نوار آبیاری نوعی از لوله می‌باشد که با فاصله گذاری مشخص نوار تیپ در محصولاتی مانند لوبیا بهترین گزینه برای آب رساندن می‌باشد این محصول بسیار نرم بوده است و بهترین گزینه برای جایگزینی لوله پلی اتیلن که بسیار سخت است می‌باشد نوار تیپ بهترین روش برای آبرسانی قطره ای می‌باشد که در قسمتهای کشت منظم مانند فلفل، توت فرنگی، هندوانه، ذرت و لوبیا بکار گرفته خواهد شد. بهترین گزینه برای اینکه شما فشار آب ندارید آبیاری گندم با نوار تیپ می‌باشد که دیگر از پمپ استفاده نکنید کسانی که در صرفه جویی آب زیاد تلاش خواهند کرد نباید از خرید نوار تیپ دریغ کنند.

راز موفقیت افراد سرشناس درگرانول و چسب آهن را بدانید

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا