آراد برندینگ

شاید باورتان نشود من توانستم با حوزه شال میلیاردر شوم

شاید باورتان نشود من توانستم با حوزه شال میلیاردر شوم

شاید شما هم باورتان نشود ولی من در کسب کارم بسیار موفق و یک فرد میلیاردز هستم که بسیار شاد زندگی میکنم اگر ترفند های میلیاردر شدن مرا بدانید بامن همراه باشید تا در ادامه مطالب چند نمونه از ترفند هارا بیان کنم.

شال حریر

هنگام رفتن به مراسمات و مکانهای دیگر پوششی به نام شال حریر وجود دارد که قیمت خرید وفروش آن بسته به ضخامت و جنس مواد به کار رفته در آن دارد. زیبایی از نظر خانومها یک مسئله ی بسیار مهم است به گونه ای که در تمامی جوامع زن را مظهر ان دانسته اند.

به همین منظور شما باید محصولاتی را عرضه نمایید که توجه آنها را جلب نماید. به کار گیری مواد اولیه بر عهده ی خودتان می باشد و هر چه در این زمینه حرفه ای تر عمل نمایید نتایج بهتری شامل حالتان می شود.

یکی از دلایل عمده ای که باعث می شود تا افراد این مدل از شال را به دیگر نمونه ها ترجیح دهند وزن مناسب آن می باشد. بر اساس آماری که به دست آمده و پرسش و پاسخهای به عمل آمده شالهای سنگین و شال زنانه بافتنی باعث می شود تا احساس رضایت کامل پیش نیاید و همچنین نمونه های سبک هم به دلیل استحکام کم در برابر ایستادگی مورد مناسبی به شمار نمی رفتند. در این میان با ورود شالهای حریر تمامی ویژگیهایی که در مدلهای دیگر رعایت نمی شد از میان رفت و افراد با خیالی آسوده می توانستند از آن بهره ببرند. روشهای مختلفی برای تشخیص یک شال وجود دارد و با دانستن آنها شما هم می توانید به عنوان یک فرد خبره در این کار باشید.

A picture containing text, indoor, black

Description automatically generated

شال نخی

برندها و تولیدیهای زیادی دست به طراحی و تولید انواع شال نخی می کنند و در این بین یکی از تولیدیهای پوشاک در شیراز انواع شال نخی را با طرحهای متنوع برای ارائه به بازار آماده می کند و این محصولات را با استفاده از الیاف و مواد اولیه مختلفی تولید می کند. از آنجایی که شیراز یکی از شهرهای توریستی می باشد و گردشگران و مسافران زیادی هر ساله در این شهر حضور دارند و با مسافرت به این شهر تفریحات گسترده ای را انجام می دهند و در کنار تفریح حجم بالایی از محصولات و سوغاتیهای این شهر که صنایع دستی، مواد خوراکی و پوشاک محلی باشد را برای خود تهیه می کنند. در کنار تمام محصولات، صنایع دستی و مواد خوراکی که سوغاتی شیراز می باشد، پوشاک مخصوص مردمان محلی شیراز که متعلق به ایل قشقایی می باشد بسیار جذاب و پر طرفدار می باشد که حجم بالایی از تولیدات آن توسط مسافران خریداری می شود. با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا استفاده از پوشاک مناسب می تواند سلامت انسان را تضمین کند که یکی از این پوشاک شال نخی می باشد که برای بانوان استفاده می شود. این محصول در شهرهای شیراز، یزد، قزوین و غیره تولید و به بازار عرضه می گردد که نمونه های مرغوب و با کیفیت آن مشتریان زیادی دارد و اکثر بانوان به دنبال طرحهای متنوع و زیبا و جذاب آن هستند که با پوشیدن و استفاده از شال نخی پلیسه جلوه زیبایی از ظاهر خود به وجود بیاورند. این شالها بسیار نازک می باشند که جریان هوا از بین الیاف آن به خوبی می تواند حرکت کند و پوشیدن این شالها سبب می شود که هوا به خوبی به پوست سر برسد و عمل تعریق بدن کاهش یابد و دمای بدن در هوای گرم بالا نرود.

A picture containing text, clothing, person

Description automatically generated

شال دخترانه

امروزه یکی از محبوب ترین شال دخترانه که در بازار جزء اکسسوری پرفروش محسوب می شود می تواند به شال نخی پلیسه اشاره نمود که در مدلهای ساده و منگوله دار هنرمندی به تولید می رسند.

این شالها در فصل تابستان کاربردهای فراوانی دارد و به دلیل جنس خنک آن از تعریق بدن جلوگیری می کند. شالهای پلیسه می تواند استایل و سبک هنری را در زمان پوشیدن برای شما به ارمغان بیاورد و به دلیل جذابیتی که دارد مورد پسند بسیاری از دختران جوان قرار گرفته است.

این شال با ظاهری ساده به صورت پلیسه در رنگ بندیهای متفاوت مانند شال پلیسه دو رنگ می تواند با هر نوع سلیقه ای انتخاب شود و یا آن را با توجه به نوع پوششی که دارید رنگ آن را ست کرد.

برخی از شالهای پلیسه دارای ترکیب بندی رنگی زیبایی هستند که معمولا در دو رنگ در بازار مشهود هستند.

شاید باورتان نشود من توانستم با حوزه شال میلیاردر شوم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا