آراد برندینگ

فعالیت در خصوص شیلنگ پل ثروت من شد

با شروع فعالیتم در خصوص تولید و عرضه انواع شیلنگ روی پلی قرار گرفتم که انتهای آن مستقیم به ثروتمندی ختم می شد، شما نیز میتوانید برای آشنایی بیشتر با این محصول و شنیدن تجربیات بنده در این مسیر تا پایان این مقاله با بنده همراه باشید تا از همه چیز مطلع شوید.

شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

از جمله خودرو های پرطرفدار در بین مردم 206 اس دی است که این خودرو، از قطعات مختلفی از جمله شیلنگ فشار قوی هیدرولیک تشکیل شده است که همواره با قیمت متفاوتی به فروش می رسد و دارای دو نوع فشار ضعیف و فشار قوی بوده که جهت عبور سیالات در سیستم خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

شلنگ فشار ضعیف، معمولاً قبل از پمپ هیدرولیک قرار گرفته و شلنگ فشار قوی هم بعد از مدار پمپ که این محصول معمولاً دارای دو بخش اصلی لاستیکی و فلزی است و با بستهای پرسی به هم متصل گردیده است.

این قطعه هم همانند سایر قطعات خودرو پس از چندین سال استفاده، به دلیل گرمای داخل موتور نیاز به تعویض خواهد داشت توجه داشته باشید که استفاده از شلنگهای نامرغوب می تواند باعث آتش سوزی یا خرابی قطعات دیگر خودرو شود و قطعاً خسارت سنگین برای مالکان خواهد بود بنابراین بهتر است، کالا های استاندارد و مرغوب را جایگزین آنها کنید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (33) (10).jpg

شیلنگ آبیاری قطره ای

امروزه با توجه به کمبود آب های زیر زمینی شیلنگ آبیاری قطره ای استفاده بیشتری دارد که مرکز تولید آن مختص به شهر خاصی نیست از ویژگی های بارز این محصول مقاومت بالای آن می باشد و اینکه در برابر تابش آفتاب خراب نمی شود و بارش باران باعث از بین رفتن آن نمی گردد و نکته دیگر اینکه این شیلنگ ها خود انواعی دارد و مهم ترین نوع آن برای آبیاری قطره ای استفاده می شود و نه تنها برای زمین های کشاورزی کاربرد دارد. بلکه برای باغچه و حیاط هم استفاده می شود و هیچ محدودیتی در مصرف آن نداریم، و از مزایای آبیاری قطره ای می توان به این مورد اشاره نمود که باعث کاهش در مصرف آب می شود و در نتیجه کاهش هزینه ها را در پی دارد و نیز استفاده از این محصول باعث می شود آب به تمام قسمت های زمین کشاورزی برسد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (33) (11).jpg

شیلنگ خرطومی ۴ اینچ

شیلنگ خرطومی ۴ اینچ، یکی از مدل شیلنگ خرطومی فنر دار می باشد، که از یک ماده انعطاف پذیر پلاستیکی در ساخت آن استفاده شده است.

شیلنگ کامپوزیت فنردار، این مدل شیلنگ دارای جنس کامپوزیت می باشد که با یک سیم هلیکات تقویت شده است شیلنگ فنردار پی وی سی، pvc در برابر مواد شیمیایی، سایش و خوردگی مقاومت بالایی دارد.

به همین دلیل برای تولید انواع شیلنگهای خرطومی استفاده می شود از این نمونه شیلنگ فنردار خرطومی در صنعت استفاده می گردد.

شیلنگ کشاورزی خرطومی، وزن پایین و طول عمر بالایی دارد لذا در کشاورزی استفاده فراوانی از آن می شود میزان زبری این نوع شیلنگ پایین می باشد و در برابر سایش و خوردگی بسیار مقاوم است و به عنوان یک نارسانا استفاده می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (33) (12).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا