آراد برندینگ

باورهای اشتباه تان را دور بریزید تا ثروتمند شوید

باورهای اشتباه تان را دور بریزید تا ثروتمند شوید

عموم مردم این باور اشتباه را دارند که پول چرک کف دست است، من جن و پول بسم الله است. دنیای بیرونی مان تغییر نمی کند مگر اینکه باورهایمان را تغییر دهیم من می خواهم به شما بگویم که میلیاردر شدن خیلی راحت و لذت بخش است بدون اینکه اذیت شوید. من خودم فکرش را هم نمی کردم که بتوانم روزی میلیاردر شوم چون مثل همه مردم عادی فکر می کردم که نمی شود بدون سختی پولدار شد تا اینکه توانستم با فعالیت در حوزه چیپش پیشرفت چشمگیری داشته باشم.

چیپس خرمایی

در طی یک فرآیند مشخص می توان تهیه چیپس خرمایی دارچینی را انجام داد و برای این کار در مرحله اول هسته خرما را از آن جدا کرده و آن را به حبه های کوچک تقسیم نموده و با استفاده از دستگاه های مخصوص آن را خشک کرده و به آرد آغشته کنید تا یک محصول بی نظیر و خوشمزه را آماده نمایید.

چیپس خرما مناسب برای پذیرایی در مجالس و محافل بوده و می توان به عنوان یک چاشنی در کنار چای و دیگر خوراکیها از آن ستفاده نمایید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

در تولید چیپس خرما از بهترین خرماها با به کار گیری دستگاه های پیشرفته استفاده شده که در نهایت یک محصول درجه یک و با کیفیت را برای مصرف فراهم کرده و در اختیار مصرف کنندگان داده و همچنین می توان در تولید آن از سایر طعم دهنده مانند دارچین نیز استفاده می شود.

باورهای اشتباه تان را دور بریزید تا ثروتمند شوید

چیپس گوجه

امروزه گوجه فرنگی را علاوه بر استفاده در غذا به شکلهای مختلف خشک کرده و به صورت چیپس گوجه در بازار عرضه می کنند. گوجه فرنگی از گروه صیفی جات می باشد و یکی از چهار محصول محبوب در تره بار به همراه کاهو، سیب زمینی و پیاز به حساب می آید.

محل تولد گوجه فرنگی در آمریکای جنوبی و مرکزی می باشد که در دوره ی پادشاهی ناصرالدین شاه قاجار وارد ایران شد و به سفره های مردم راه پیدا کرد.

گوجه فرنگی یک منبع غنی است که همه باید از آن استفاده کنند و از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار می باشد. گوجه فرنگی را به روشهای مختلف مصرف می کنند به طوری که هم آن را مثل میوه به صورت خام می خورند و هم در بسیاری از غذاهای مختلف مثل سوپها، انواع سالادها و مواد فرآوری شده مانند سسهای کچاپ و رب گوجه استفاده می کنند.

باورهای اشتباه تان را دور بریزید تا ثروتمند شوید

چیپس میوه

خرید چیپس میوه انجیر با کیفیت خانگی به صورت عمده و با تخفیف ویژه، از این واحد با استفاده از سرویس خدمات غیر حضوری در بستر فضای مجازی امکان پذیر می‌باشد.

علاوه بر تصاویر و مشخصات این نوع چیپس میوه انجیر فوق بکر و اعلا، قیمت روز عمده فروشی نیز، در سایت اینترنتی و کانال های ارتباطی ما قرار داده شده است.

کلیه ی خریداران محترم چیپس میوه انجیر به سهل ترین شیوه ی ممکن می توانند از سراسر کشور سفارشات خود را ثبت فرمایند.

باورهای اشتباه تان را دور بریزید تا ثروتمند شوید

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا