آراد برندینگ

با پرورش اسب به قله کوه رسیدم

با پرورش اسب به قله کوه رسیدم

من علاقمند به اسب هستم و تصمیم گرفتم در زمینه پرورش اسب ها فعالیت کنم. توانستم با این کسب و کار به تک تک رویاهایم برسم و درآمد بالایی کسب کنم. اگر شماهم دنبال درآمد بالایی هستید باما همراه باشید در مطالب پایین چند نمونه را مورد بررسی قرار دهیم.

اسب نژاد عرب

اکثر اسب های موجود مانند اسب نژاد عرب اصیل ایرانی دارای پوزه های کوچک، چشم و مجرای تنفسی درشت هستند. این حیوان به خون گرمی، با احساس و با هوش بودن معروف هستند و به همین دلیل است که طرفداران زیادی دارد و جزء گران ترین ها قرار دارد. تاریخچه این نژاد برای کشور های عربی است اما با به وجد آمدن برخی از جنگ ها و خرید و فروش ها این نژاد به ایران هم رسیده است.

شناسایی این حیوان از طریق دم بلند و سر آن است. این نوع نژاد آنقدر از اهمیت و توجه بسیار بالایی برخوردار است که سازمان جهانی اسب عرب برای حمایت از این اسب زیبا تشکیل شده است. این نوع نژاد بسیار زیبا و جذاب است و گاها افرادی که از این اسب نگه داری می کنند استفاده نمایشی از آن دارند و هیچ گاه برای سوار کاری از این نژاد استفاد نمی کنند.

اغلب به دلیل توانمندی این نژاد افراد برای مسابقات سوار کاری از این اسب استفاده می کنند چرا که این حیوان بسیار تیز پا است و در یادگیری حرکات نمایشی بسیار متبحر است. این نژاد متعلق به منطقه خاورمیانه است و در سرتا سر جهان مشهور است. قدمت این اسب اصیل به 4500 سال پیش بر می گردد. این اسب ها بسیار فرمانبردار و منظم هستند و ارتباط بسیار خوبی با انسان ها همچنین صاحبان خود دارند. این نژاد دارای رنگ های سفید، مشکی و طلایی هستند.

A white horse running Description automatically generated with low confidence

اسب اصیل

کشور ما بزرگترین تولید کننده و پرورش دهنده ی اسب اصیل ترکمن و عرب می باشد، که از تمام دنیا و مخصوصا کشور های حوزه خلیج فارس برای خرید اسب های ایرانی تقاضای فراوانی دارند. تجار این کشور ها با شرکت در نمایشگاه های برگزار شده در کشور اقدان به خرید می نمایند، که بسیار برای آن ها هزینه بر می باشد. اسب اصیل دارای شناسنامه و گواهی نامه های معتبر جهانی می باشد، که از روی دی نی ای آن می توان به ویژ گی های آن دسترسی داشت.

در هنگام خرید آن باید به سن و دندان های آن و همچنین فردی که آن را پرورش داده است دقت نمود تا بتوان اسبی با سلامت کامل را خریداری نمود. سوار کاران همواره در پی خرید اسبی که دارای ساق پاهای بلند و جوان باشند تا در هنگام سواری تحرک به جا داشته و در زمان اعمال قدرت برای آن ها خطری را به وجود نیاورد.

محیط نگهداری اسب های باید حتما آفتاب گیر باشد تا از رشد میکروب ها و وجود بیماری ها جلوگیری شود. همچنین اصطبل اسب باید بزرگ باشد تا حیوان احساس امنیت کند و بخوابد در صورت نبود فضای کافی اسب دچار مشکلات جسمی می شوند و به درستی نمی توانند فعالیت داشته باشند.

A picture containing text, mammal, standing, white Description automatically generated

اسب جنگی

این نوع اسب را می توان چابک ترین نوع اسب جنگلی به شمار آورد که می تواند در ارتفاعات مختلف پرشی عالی داشته باشد که پرش بسیار خوب آن نشان دهنده پاهای پر قدرت و قدرت تحمل و بدنی بسیار خوب و عالی آن می باشد.

اسب پرشی ایران به خوبی می تواند تعادل خود را در پرشهای مختلف حفظ کند و نمونه یک اسب بسیار جذاب و بی نظیر است که می تواند همه موانع پرش را به خوبی از پیش روی خود بردارد که هر چه در این امر ماهرتر باشد بهتر می تواند قدرت بدنی خود را به رخ بکشد که به دلیل ذکاوت و چابکی بالا در یادگیری و پرش از موانع عملکرد بسیار خوبی دارد.

انواع اسب پرشی ایرانی اصل را مشتری می تواند از فروشنده معتبر و مرکز فروش اصلی خریداری نماید که این روش خرید از مرکز فروش برتر هم از نظر سلامت و اصل بودن اسب مطمئن است و هم از نظر قیمت باعث می شود با نرخ ارزان به مشتری عرضه شود.

A picture containing horse, grass, outdoor, brown Description automatically generated

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا