آراد برندینگ

ویژگی های یک سرمایه گذار موفق و پولساز

ویژگی های یک سرمایه گذار موفق و پولساز

در طول سال همیشه شاهد بودیم افرادی که به موفقیت و جایگاهی می رسند یکسری ویژگی های متفاوتی دارند نسبت به افراد معمولی، این ویژگی ها افراد خاص و موفق کرده است.

چرم تبریز

ایرانیان با پیشینه سه هزار ساله، اولین و قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان چرم در جهان شناخته می‌شوند. بیشتر مستندات تاریخی، چرم تبریز را به اولین انسان‌های دامدار در منطقه‌هایی از قفقاز نسبت می‌دهند. در سال ۱۳۰۸ اولین کارخانه چرم‌سازی در ایران در شهر تبریز تاسیس شد و به دنبال آن در شهرهای دیگری همچون همدان، اصفهان، تهران و برخی از شهرهای دیگرهم کارخانه‌های چرم‌سازی احداث شد.

تبریز، شهری پر از انواع صنایع دستی است که انتخاب‌های مناسبی برای تهیه سوغاتی هستند. چرم یکی از این موارد است و بهترین چرم تبریز را می‌توان در بازارهای این شهر پیدا کرد. پیشنهاد ما این است که برای تهیه این صنایع حتما از یک فروشگاه معتبر خرید کنید و در صورت امکان اصل بودن آن را با استفاده از نکات مطرح شده در این مقاله بسنجید.

ویژگی های یک سرمایه گذار موفق و پولساز

چرم اشبالت

هنگام تحقیق در مورد انواع چرم، ممکن است با نوعی از چرم روبرو شوید که به چرم اشبالت (Split Leather) مشهور است. صرفاً براساس نام، مشخص کردن معنی اشبالت دقیقاً غیرممکن است. برای تولید محصولات مختلف از چرم‌های متفاوتی نیز استفاده می‌شود و شناخت هر کدام می‌تواند تاحدودی دشوار باشد. برای این منظور ما در این مقاله درباره چرم اشبالت صحبت خواهیم کرد؛ با کیف وکفش رنو همراه باشید. چرم به طور معمول در یکی از چهار شکل مختلف تولید می‌شود، دانه‌ای کامل، دانه‌ای اصلاح شده، جیر و اشبالت است.

ویژگی های یک سرمایه گذار موفق و پولساز

چرم مصنوعی

از دوران نخستین از انواع چرم به عنوان پوششی برای انسان استفاده می شد که از برترین اختراعات بشر بوده و کمک زیادی به تولید محصولات و زیبایی زندگی کرده است. چرم بعد از سنگ و چوب جزء یکی از قدیمی ترین و مورد استفاده ترین ابزار برای انسان بوده است. هماننطور که بالاتر گفته شد اولین چرم مصنوعی در آلمان حدود قرن 19 میلادی تولید شد، این نوع از چرم ها که بصورت یک لایه خمیری شکل با لایه ای از روکش پلاستیک از جنس پلی اورتان و پلی استر ساخته می شد تشکیل شدند. در سال های جنگ جهانی دوم در آلمان از این نوع چرم در کالاهایی مانند کفش به دلیل کمبود شدید چرم طبیعی استفاده بیشتری شد و به مرور زمان چرم های مصنوعی در بازار رواج پیدا کرد. چرم مصنوعی هم نوعی از چرم است با این تفاوت که کاملا از مواد مصنوعی تشکیل شده و به دلیل پر هزینه بودن چرم طبیعی امروزه به عنوان جایگزین چرم در بسیاری صنایع از آن استفاده میشود.

ویژگی های یک سرمایه گذار موفق و پولساز

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا