آراد برندینگ

ایجاد تنوع افزایش درآمد را برایم به همراه داشت

ایجاد تنوع افزایش درآمد را برایم به همراه داشت

در زندیگی خود همیشه سعی کردم به یک درآمد یا یک پس انداز اکتفا نکنم و راه های مختلفی را برای کسب درآمد و پس انداز امتحان کنم و این مسئله باعث شد تا شغل مناسب خود در زمینه پودرهای خوراکی بیابم و از آن درآمدهای بسیاری را کسب کنم.

پودر ژله

پودر ژله در بازار هم به صورت فله ای و هم به صورت بسته بندی موجود می باشد، و قیمت پودر ژله فله ای نسبت به بسته بندی پایین تر است و درنتیجه برای خریدار به صرفه تر می باشد پودر های بسته بندی شده کیفیت خیلی بالاتری دارند، کودکان یکی از طرفداران خاص این دسر هستند که می توان این خوراکی مفید را در برنامه غذایی آن ها قرار داد به این صورت که از این خوراکی برای تهیه اسموتی ها و همچنین اضافه کردن آن به پودینگ و حتی پاستیل استفاده کرد.

ژله باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود و حرکت مواد غذایی را در سیستم گوارشی تسهیل می کند و باعث ترشح اسید معده و بازسازی دیواره آن می شود، در نتیجه سلامت معده و دستگاه گوارش را به همراه دارد، به همین دلیل مصرف این دسر بعد از ناهار و شام برای دستگاه گوارش مفید است و غذا را به راحتی هضم می کند، یا همه ی این خواصی که گفته شد باید توجه داشت که مصرف ژله به عنوان وعده اصلی نباید استفاده شود چرا که هیچ چیز نمی تواند بجای وعده اصلی بهترین باشد.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (42).jpg
پودر پودینگ

بر روی بسته بندیهای پودینگ تمامی مشخصات اعم از قیمت پودر پودینگ و برند و تاریخ تولید و تاریخ انقضا همچنین میزان قند و چربی محصول و طرز تهیه آن درج شده است و از روغن سویا بی ضرر در تولید پودینگ استفاده می شود پودینگ را می توانید با شیر گرم تهیه کرد و همچنین می توانید از شیر سرد هم استفاده کنید تا یک دسر سفتی در اختیار داشته باشید و این دو روش پخت را می توانید امتحان کنید پودینگ یکی از دسرهای بسیار راحت و آسانی است و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تهیه می کنید.

یک بسته پودینگ را می توانید با میزان هفتاد میلی لیتر شیر مخلوط کرده و پس از افزودن مواردی چون شکر قهوه ای و غیره در عرض زمان کمی یک دسر خوشمزه تهیه کرد و در مهمانیها و دورهمیها با یک پذیرایی شیک به استقبال مهمانها بروید پودینگ شکلاتی، پودینگ وانیلی طرفداران فراوانی دارد زیرا آن را با انواع کیکها و بستنیها به راحتی می توان سرو کرد. آرد پودینگ در وزنهای مختلفی نیز عرضه می گردد.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (43).jpg

پودینگ وانیلی

برخی از قنادان برای لایه های شیرینی و کیک خود در زمان پخت از پودر پودینگ وانیلی استفاده می کنند و فروش خوبی را به همراه داشته است و همچنین خریداران برای اطلاع از قیمت پودینگ وانیلی می توانند به سایت ها و مراکز معتبر مراجعه کنند.

وانیل در بازار با قیمت کمی مواجه است و اکثر آشپزان و قنادان در دسرها و کیکهای خود این نوع ماده را به کار می برند و نیز در بازار در دسترس همه قرار گرفته است. پودینگ وانیلی را می توان از شکر کم استفاده نمود و یا به جای استفاده از شکر سفید از نوع شکر قهوه ای به کار برد.

این دسر به دلیل موادی نظیر شیر و تخم مرغ دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است که از املاح و مواد معدنی فراوانی برخوردار می باشد. همانطور که می دانید شیر دارای کلسیم بالایی بوده که به رشد و مستحکم شدن استخوانها موثر است و با مقادیر زیادی ویتامین دی به بافت و قوی شدن استخوانها نقش به سزایی دارد.

امروزه افراد دیابتی کمتر به سراغ دسرها به دلیل طعم شیرین آن می روند که می توانید در زمان تهیه پودینگ از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و شیره استفاده کنید.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (40).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا