آراد برندینگ

با ورود به حوزه کلوچه اقتصاد زندگی ام را دگرگون کردم

یکی از بهترین انواع خوراکی کلوچه می باشد که همواره بازار خرید و فروش خوبی را دارد، من با شناختی که از این حوزه به دست آوردم، کسب و کار خود را در این زمینه آغاز کردم و موفق شدم با عرضه کلوچه های پر طرفدار زیر مسیر موفقیت شغلی را به سرعت بالا بپیمایم و به یک فروشنده پولدار در این حوزه تبدیل شدم.

کلوچه گردویی

با تهیه کلوچه گردویی تازه و مطبوع از ارزش غذایی آن به همراه نوشیدنی گرم در یک وعده عصرانه بهره مند شوید، این را می توانید تکی یا کارتنی خریداری کنید. این کلوچه نوعی شیرینی خوشمزه و مغزدار می باشد که از ترکیب موادی مثل آرد، شکر، روغن، وانیل، تخم مرغ، گردو و مواد افزودنی تولید می شود. این محصول که از اسم آن پیداست حاوی مقدار زیادی گردو است اگر به خوردن گردو علاقه مند باشید حتما این محصول را به عنوان میان وعده مفید استفاده کنید. این محصول از محبوب ترین سوغاتی شهرهای شمالی کشور به شمار می رود و بافت نرم و پفکی آن موجب شده است به آسانی در دهان جوییده و آب شود.

با ورود به حوزه کلوچه اقتصاد زندگی ام را دگرگون کردم

کلمپه خرمایی

کلمپه خرمایی یک شیرینی لذیذ و خوشمزه می باشد که اصالتا در کرمان تولید می شود اما شهر های دیگر نیز دست به تولید آن زده اند. این شیرینی ظاهری بسیار شبیه به کلوچه های استان سیستان دارد، همچنین درون آن مخلوطی از خرمای میکس شده و هل و دیگر طعم دهنده ها می باشد. کلمپه خرمایی یک از شیرینی های سنتی استان کرمان می باشد که از قدیم الایام زنان کرمانی این غذا را تولید می کردند. این شیرینی از خرما و آرد و روغن محلی تولید می شود همچنین مواد درون آن باعث می شود این شیرینی خواص زیادی داشته باشد.

با ورود به حوزه کلوچه اقتصاد زندگی ام را دگرگون کردم

کلوچه سنتی فومن

کلوچه سنتی فومن یکی از انواع شیرینی جات بسیار خوش طعم و لذیذ در این خطه است که اغلب به صورت سنتی و گسترده تولید می گردد. یکی از محصولات شیرین و خوش طعم که دارای فواید غذایی و دارویی فراوانی است کلوچه سنتی فومن است که دارای طعمی بسیار بی نظیر و طرفداران فراوان می باشد. این کلوچه به عنوان یک میان وعده بسیار لذیذ و یا وعده اصلی صبحانه استفاده می شود. به دلیل میزان کالری و انرژی فراوانی که دارد خوردن آن به همه اقشار و بخصوص کودکان نوجوانان و ورزشکاران بسیار توصیه می گردد.

با ورود به حوزه کلوچه اقتصاد زندگی ام را دگرگون کردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا