آراد برندینگ

خرید آینه پازلی برنز

خرید آینه پازلی برنز

یکی از واجبات هر خانه ای آینه آن است و کلا خانه بدون آینه جلوه جذابی ندارد.در ابتدا بشر از فلزات براقی مانند طلا، نقره و برنز به عنوان آینه استفاده می کردند تا اینکه یک صنعت گر اهل ونیز آینه ای از جنس شیشه درست کرد.

او با استفاده از جیوه قرمز و قلع که به پشت یک شیشه مالیده شده بود توانست نسل جدیدی از آینه ها را ابداع کند که البته این نوع آینه دارای نواقصی نیز بود.

سپس در سال 1691 صنعتگران فرانسوی نوع دیگری از آینه را تولید کردند که به صورت لوح و یا ورق بودند این آینه از وزن کمتر و درخشندگی بیشتری برخوردار بود.

خرید آینه پازلی برنز

اگر قصد خرید این نوع جذاب از آینه ها را دارید می توانید در سایت آراد برندینگ از تنوع بالای این محصولات دیدن فرمایید و با توجه به تم و دکوراسیون منزل خود اقدام به خرید نمایید.

سپس در طول دورهای صنعتی صنعتگران متوجه شدند که استفاده از نقره به جای جیوه بسیار بهتر است و همچنین سلامت کارگران را به خطر نمی اندازد و نور را بهتر بازتاب می دهد.

امروزه از آینه ها کاربردهای بسیاری می شود مانند: استفاده از آینه های کوچک در صنعت دندان پزشکی و یا در پریسکوپ های زیر دریایی که به چشم دریایی نیز معروف هستند.

خرید آینه پازلی

اگر می خواهید یک تغییر بسیار زیبا و چشم نواز به دکوراسیون منزل خود بدهید می توانید از آینه های پازلی استفاده کنید که از آن می توان به عنوان آینه کاری مدرن نیز نام برد.

این نوع آینه چند سالی است که محبوبیت بسیاری کسب کرده و جزوی از اولویت های طراحان دکوراسیون داخلی به حساب می آید.آینه پازلی از قرار گرفتن چند آینه برش خورده در کنار هم تشکیل می شوند.

خرید آینه پازلی برنز

یکی از خرید های جذابی که هر ذوج جوانی می توانند داشته باشند، خرید آینه پازلی است.این آینه ها را می توانید به صورت استاندارد که طرح های مشخصی دارند، تهیه کنید یا می توانید با ارائه طرحی خاص از خودتان آینه پازلی دودی شخصی سازی شده خود را دریافت کنید.

طرح ها و مدل های سفارشی بسیار زیاد هستند که تنوع آن ها به بیش از 70 نوع میرسد.

از نمونه طرح های آینه های پازلی استاندارد می توان به لوزی، کلاسیک، الماسی، شش ضلعی و نامنظم اشاره کرد که می توان طرح های بسیاری با استفاده از همین مدل های استاندارد طراحی و اجرا نمود.

همچنین می توان از طرح های لنسر، پرنیان، شکسته و اریب، ونوس، پرسپکتیو نقره و بسیاری دیگر به عنوان طرح های سفارشی آینه های پازلی نام برد.

این آینه ها محدود به دکوراسیون منازل نیستند و می توان از آن ها در کافه رستوران ها استفاده کرد که جلوه بسیار جذابی به رستوران می دهد.

پاساژها، اماکن تجاری، سالن های زیبایی و بسیاری از مکان های دیگر که زیبایی در آنها بسیار مهم است نیز جز دیگری از مکان ها هستند که می توانند از این آینه های پازلی استفاده کنند.

این نوع آینه ها باعث می شوند تا جذابیت بصری بسیار زیادی به وجود آید مخصوصا اگر هماهنگ با دکوراسیون و تم رنگی خانه و محل کار شما باشند.

نکته مهم دیگر این است که نصب این نوع آینه ها به هیچ وجه کثیف کاری ندارد و زمان محدودی را در بر می گیرد و هم این که هزینه بسیار پایین تری نسبت به دیگر تغییرات دکوراسیون منازل دارند.

آینه پازلی برنز

رنگ این محصول کریستالی برنز می باشد که زیر نور لوستر ها و لامپها بی نهایت زیبا می شود و جلوه ی زیباتری به خود می گیرد.

خرید آینه پازلی برنز

برخی از تجهیزات تزئینی مورد استفاده در ساختمانها مانند آینه پازلی برنز طرفداران بسیاری پیدا کرده است شکل این آینه ها مانند پازل است و برای نصب باید این تیکه ها را در کنار هم بچینیم.

در گذشته خانه ها از شکل ظاهری ساده و فقط با استفاده از سنگ و مصالح ساختمانی ساخته می شدند و دکوراسیون خاصی نداشتند ولی در عوض در متراژ بالاتری ساخته می شدند و دارای حیاط و حوض بودند که حال و هوای نشاط آوری به خانه می داد.

با گذشت زمان و افزایش جمعیت تعدادخانه های آپارتمانی بیشتر شد و متراژ آنها نیز کوچکتر شد به همین جهت مهندسان سعی در ساخت خانه ایی کوچک ولی با دکوراسیون جذاب کردند تا کمبود فضای آن به نحوی جبران شده باشد.

آینه انواع مختلف و کاربرد های زیادی دارد صنعت آینه سازی پیشرفت زیادی در سالهای اخیر داشته و محصولات متنوعی را روانه ی بازار های فروش کرده است بازار فروش این محصولات صنعتی خوب و قابل قبول است.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا