آراد برندینگ

فروش سفره یکبار مصرف مجلسی

فروش سفره یکبار مصرف مجلسی

در این سالهای اخیر استفاده از محصولات یکبار مصرف به دلیل راحتی و فراوانی آنها بسیار شده است. قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی با تنوع درتولید و رنگ بندی  آنها و بهترین قیمت روز انواع مدلهای مختلف، شرایط خوبی را بوجود آورده است تا رضایت مشتری ها را جلب کند.

به همین سبب در تلاش هستیم تا شرایطی را ایجاد کرده تا بتوانیم بازار صادراتی گسترده تری را نسبت به قبل بوجود بیاوریم. در این راستا فضای کار و بازار صادراتی را پر رونق تر دیده و تلاش بر این است به نتیجه بهتری در این زمینه برسیم و در همین سال با ایجاد اشتغال، کمک شایانی به نیروی بیکار داشته باشیم.

فروش سفره یکبار مصرف مجلسی

شما می توانید انواع سفره مجلسی را از سایت آراد برندینگ رویت کرده و با مشاورین ما در این باره صحبت کنید و اگر هم قصد خرید به صورت عمده را دارید می توانید از قیمتهای ما آگاه شده و برای خرید خود تصمیم بگیرید.

تنوع انواع محصولات سفره یکبار مصرف و تولید آنها بسیار است و اگر با دقت به بازار آن  فروش خود را گسترش دهیم بی تردید به آنچه در نظر داریم خواهیم رسید.  مهمانی ها در کشور ما سرشار از شور و هیجان هستند. سفره یکبار مصرف مجاسی طرح سنتی، نماد مهمانی های دیرین است. و همیشه با دیدن این سفره بیاد گذشته ای نه چندان دور می افتیم.

سفره یکبار مصرف مجلسی

تا همین چند سال پیش دوره همی ها زیاد بود ولی متاسفانه موقعیتی پیش آمد که شرایط را سخت کرده و همه از هم دور شدند. ولی به لطف خدا کم کم از این شرایط داریم بیرون می آییم و دوباره مانند قبل شور و هیجان مهمانی ها بر می گردد.  تولید ظروف یکبار مصرف  و همچنین سفره مجلسی در اکثر شهر های کشور ما انجام می شود. و تقریبا این صنایع فعال هستند.

تولید سفره یکبار مصرف درمسیر و اشتغال زایی فعالیت دارد. و می توان نمونه های آنها را خریداری کرد. برای دریافت قیمتهای محصولات می توانید با ساختاری که ایجاد شده دسترسی به منابع قیمتی انواع محصولات داشته باشید.

فروش سفره یکبار مصرف مجلسی

در حال حاضر با توجه به اینکه این سفره یکبار مصرف مجلسی از کیفیت بالایی تولید می شوند و همچنان از بازار خرید خوبی نیز برخوردارند نمونه های مختلفی هم تولید و روانه بازار فروش می شود. این سفره ها در متراژ مختلف 50 و 100 متری تولید و نسبت به کیفیت آنها وزنشان نیز تغییر می کند.

هنگام خرید سفره های یکبار مصرف حتما به مواد اولیه ی استفاده شده در آن دقت کنید به دلیل این که اگر از مواد نا مرغوب تهیه شده باشند باعث می شود که ضخامت نامناسب، کدری و مهم تر از همه غیر بهداشتی باشد. برای تولید این به محصولات به ماده ای پلی اتیلن گرانول نیاز داریم که بایستی گرید مناسب آن انتخاب شود.

فروش سفره یکبار مصرف

یکی از آداب غذا خوردن ایرانی ها انداختن سفره می باشد که امروزه با تولید نوع یکبار مصرف آن  باعث سهولت و صرفه جویی در وقت شده است. خرید و فروش این محصول به صورت عمده به دلیل این که هیچ میکروب و باکتری ندارد و تهدیدی برای سلامتی انسان نخواهد داشت بسیار زیاد می باشد.

تولید این محصول دارای سود بالا و ریسک پایین می باشد و از دستگاه های متفاوتی مثل: جرقه گیر، چاپ، پرفراژ، دستگاه بسته بندی و رول پیچی استفاده می شود. سفره های یکبار مصرف شبیه به هم هستند اما یکسری نکات مهم در تولید آن ها وجود دارد که بایستی توجه شود.

فروش سفره یکبار مصرف مجلسی

با توجه به اینکه این روزها فروش سفره یکبار مصرف به صورت فراوان صورت میگیرد. این محصول معمولا از مواد پلیمری ساخته و تولید می شوند که طی فرایندی با ترکیبات دیگر در دستگاه تبدیل به سفره های یکبار مصرف می شود و برای زیباتر شدن با کمک انواع رنگ ها روی آن چاپ انجام خواهند داد. در تولید آن ها ده درصد کربن و نود درصد پلی اتیلن گرانول استفاده می شود که بهترین ترکیبات برای تولید یک سفره ی یکبار مصرف می باشد.

تنوع در کیفیت و ساخت مدل های متفاوت سفره مجلسی زیاد شده و مصرف کنندگان بیشتری به این سفره ها روی آوردند. رنگ بندی این سفره ها به صورتی است که ثابت و با گذاشتن ظروف نمای سفره به هم نمی خورد و ثابت است. برای کسانی که می خواهند مقدار کم تهیه کنند از فروشگاه های ظروف یکبار مصرف می توانند تهیه و خریداری کنند.

این سفره ها در مرحله اول به صورت رول پلاستیکی ساخته می شوند و بعد از آن توسط دستگاه های چاپ مخصوص بنام دستگاه پرفراژ طرح های مربوطه بر روی آنها چاپ می شود.انواع سفره را بسته به نیاز می توانید تهیه کنید اما اگر به صورت عمده قصد خرید دارید بهتر است با دقت بهتری خرید خود را انجام دهید تا سود بهتری نصیبتان شود.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا