آراد برندینگ

با کمترین سرمایه به بالا ترین در آمد رسیدم

بیشتر ما به محض اینکه پولی به دستمان می آید، بدون پس انداز کردن و یا سرمایه گذاری، بیشتر آن را برای خرید های غیر ضروری و احساسی هزینه می کنیم. من سرمایه کمی داشتم و به دنبال کاری بودم که با این سرمایه کمی که دارم بیشترین رشد را داشته باشم، توصیه استادم کار در زمینه های پوشاک، بالش و زیورآلات بود که بسیار پر رونق است که من با سرمایه گذاری در این خصوص توانستم به رشد بالایی دست پیدا کنم.

مدل پالتو چرم

مدل پالتو چرم جدید اسپرت می تواند یک انتخاب صحیح وآگاهانه برای خرید پالتو باشد، الان ک در اواسط فصل تابستان هستیم کم کم باید به فکر خرید پالتو چرم خزدار در فصل پاییز و زمستان باشیم تا با شروع فصل استایل خود را تکمیل کرده باشیم.

شاید برایتان مهم باید که بخواهید تشخیص دهید که پالتو چرمتان چرم مصنوعی است یا طبیعی، راه هایی آسانی برای فهمیدن این نکته وجود دارد.

برای فهمیدن این راه ها با من همراه باشید. چرم طبیعی قابلیت کسشانی و انعطاف پذیری بالایی دارد و وقتی چرم را می کشید در اغلب موارد به شکل قبلی خود برمی گردد اما چرم مصنوعی به شکل قبل بر نمیگردد.

مقاومت چرم طبیعی در برابر آتش و حرارت بالا است و نمی سوزد اگر چرم را روی آتش گرفتید و سوخت و بوی پلاستیک داد یعنی این چرم مصنوعی است.

.

با کمترین سرمایه به بالا ترین در آمد رسیدم

مدل بالش جدید

یکی از مدل بالش جدید که حس نوستالژی و اصالت خانه های قدیمی ایران را به افراد منتقل می کند، بالش لوله ای بلوچی است. اصالت این بالش ها به سیستان و بلوچستان بر می گردد. تمام عروس های این شهر در جهیزیه خود از این بالش ها دارند. اگر در خانه های خود مبلمان ندارید می توانید از بالش های لوله ای بلوچی و کناره های ان استفاده کنید. این کناره ها باعث افزایش صمیمیت و حس خوب می شوند.

از بالش های جذاب و کاربردی می توانیم به مدل بالش لوله ای ترمه اشاره کنیم که سبک سنتی دارند. بسیاری از افراد بخشی از دکوراسیون خانه های خود را به صورت سنتی انتخاب می کنند و در ان قسمت یا از تخت های چوبی استفاده می کنند که روی ان بالش های لوله ای می گذارند و یا بالش ها و کناره های ترمه دوزی شده را روی زمین قرار می دهند.

.

با کمترین سرمایه به بالا ترین در آمد رسیدم

مدل انگشتر طلا

یکی از انواع زیورآلات مدل انگشتر طلا است که تنوع و مدل زیادی دارد و بسیار گران بها و ارزشمند می باشد. گاهی برای تزیین آن از انواع سنگ های قیمتی مانند زمرد، عقیق، فیروزه رگه دار و غیره به عنوان نگین استفاده می شود که برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمود این سنگ ها بسیار درخشان و شفاف هستند و باعث زیبایی منحصر به فرد انگشتر می شوند.

گاهی اوقات آن به صورت تراش خورده عرضه می شود که این تراش توسط دستگاه های لیزر بسیار دقیق و با ظرافت خاصی انجام شده و سبب زیبایی بیشتر انگشتر می شود و مورد پسند افرادی قرار می گیرد که انگشترهای ظریف را پسند می کنند. از طرح های دیگر این محصول زیبا و گران قیمت می توان مدلی را بیان کرد که از نگین های ریز و بسیار زیادی تشکیل شده است.

.

با کمترین سرمایه به بالا ترین در آمد رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا