آراد برندینگ

پودر های جادویی که امید را در من زنده کرد

پودر های جادویی که امید را در من زنده کرد

اگر فکر می کنید که در کارتان نمی توانید موفق عمل کنید برای شما یک پیشنهاد کاری ویژه دارم می خواهم شما را با پودر های پرطرفدار که زندگی من را عوض کرده اند آشنا کنم خوشبختانه من با تلاش بسار توانستم در این حوزه موفق عمل کنم و سود های بسیاری را از آن دریافت کنم در ادامه می خواهم به معرفی انواع این پودر ها بپردازم پس با من همراه باشید.

پودر پیاز خشک شده

این نوع ادویه امروزه در کنار همه انواع ادویه ای بی شماری که در بازار وجود دارد خرید و فروش می شود و از لحاظ ارزش غذایی بسیار مفید و پر خاصیت می باشد و نسبت به آن قیمت پودر پیاز خشک شده بسیار مناسب می باشد و از نظر ارزش غذایی، پیاز سالم و پودر آن دارای شرایط مشابهی هستند با این تفاوت که در پودر پیاز دیگر آبی وجود ندارد این محصولا دارای میزان بسیار بالایی از قندها و انواع ویتامینها می باشد.

مهم ترین ویتامینی که در پودر پیاز وجود دارد می توان به ویتامین سی اشاره کرد علاوه بر اینها در پیاز و پودر آن مواد معدنی زیادی وجود دارد از جمله این مواد می توان به عناصر معدنی و ضروری مانند کلسیم و فسفر اشاره کرد. از دیگر عناصر معدنی که در پودر پیاز وجود دارد و برای بدن نیز مهم می باشد می توان پتاسیم را نام برد که می تواند با تاثیر بر روی قلب عملکرد آن را تقویت و بهبود ببخشد.

.

پودر های جادویی که امید را در من زنده کرد

پودر سیر فامیلا

در خرید این محصول باید به نکات مهمی توجه کنید، که شامل کیفیت و قیمت پودر سیر فامیلا فله می باشد.از رایج ترین ادویه هایی که همیشه مورد استفاده گسترده قرار می گیرد، پودر سیر فامیلا است، که به صورت فله ای به فروش می رسد. مهمترین شاخصه ای که در خرید این محصول حائز اهمیت است و بعد از کیفیت پررنگ می شود، قیمت پودر سیر فامیلا فله است که به صورتهای متفاوتی در بازار تعیین شده است.

به این ترتیب پودر سیر فامیلا به صورت فله ای معمولا با قیمت ارزان تری در اختیار مشتریان قرار می گیرد، البته لازم به ذکر است که هر چه میزان کیفیت پودر سیر فامیلا بیشتر باشد، در نتیجه قیمت نیز افزایش پیدا می کند. با توجه به شرایط آب و هوایی که در ایران برای کشت و تولید سیر وجود دارد، در نتیجه انواع سیرهایی که برای ساخت ادویه به کار برده می شوند متفاوت هستند، و این عامل باعث می شود تا پودر سیر فامیلا در درجه کیفیهای متفاوتی روانه بازار شود.

.

پودر های جادویی که امید را در من زنده کرد

پودر پوست سیر

خوشبختانه امروزه، فروشگاه های زنجیره ای بسیار زیادی وجود دارند و تقریبا اکثر اقلام را در خود دارند و شما می متوانید در آن جا خرید کنید که پودر از این قائله مستثنی نمی باشد و قیمت پودر پوست سیر را می توانید با کمترین میزان از آن ها دریافت کنید. در غذاها مثل، میرزاقاسمی، قلیه ماهی، پیتزا، پاستا و غیره استفاده می شود.

پودر پوست سیر دارای منبع عالی از کلسیم، آهن، پروتئین، فیبر و مقدار اندکی پتاسیم می باشد.  پودر پوست سیر آنتی اکسیدان بسیار عالی برای بدن را هم داراست و برای جلوگیری از ابتلا به سرطان، بهبود هضم غذا برای معده مفید می باشد. شرکت های تولید ادویه جات به صورت بسته بندی و آسان مصرف، پودر پوست سیر را هم تولید می کنند. در مقدار و مقیاس بالا و به صورت فله ای به شرکت های تولید سوسیس و کالباس و یا شرکت هایی مثل ب آ، برای خوش طعم کردن غذا ها و یا مواد غذایی تولیدی از این پودر استفاده می کنند.

.

پودر های جادویی که امید را در من زنده کرد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا