آراد برندینگ

آیا یک فرد معمولی هم می تواند درآمد بالایی را داشته باشد

آیا یک فرد معمولی هم می تواند درآمد بالایی را داشته باشد

امروزه حتی افراد معمولی هم می توانند درآمدهایی را داشته باشند که حتی خیلی از افراد آن را ندارند از این رو با ما همراه باشید تا به حوزه شغلی لوازم خانگی آن بپردازیم.

چرخ گوشت صنعتی

سایز و اندازه در این محصولات بسیار در قیمت چرخ گوشت صنعتی می تواند تاثیر گذار باشد.

در مراکز بزرگی چون کشتارگاههای صنعتی که علاوه بر ذبح روزانه هزاران دام کار تمیز و چرخ کردن گوشت را هم انجام می دهند محصولات گیربکسی کارایی زیادی دارد بیش از 200 کیلو گوشت را می توان در ساعت با این چرخ گوشت آماده کرد از برق تک فاز برای روشن کردن و استفاده از این چرخ گوشت استفاده می کنند تیغه های آن بسیار ضخیم بوده و از استیلهای بسیار مقاوم در برابر رطوبت در تولید آن استفاده شده است. جنس بدنه هم از چدن آبکاری شده است چدن استحکام بالایی دارد و در تولید انواع محصولات صنعتی از آن استفاده می شود.

آیا یک فرد معمولی هم می تواند درآمد بالایی را داشته باشد

چرخ گوشت لمسی

برخی از ایم محصولات بنا بر کارکردی که دارد می تواند در قیمت چرخ گوشت لمسی بسیار مثمر ثمر باشد. در محیطهای شلوغی مانند رستورانها یا غذاپزیها که نیاز است حجم بالایی از مواد اولیه برای پخت چندین نوع غذا در کمترین زمان آماده شود این نوع بسیار به کار می آیند هر نوع ماده غذایی با هر میزان سختی را می توان در داخل چرخ گوشت صنعتی ریخته و آن را چرخ کرد. بر بالای چرخ گوشت صنعتی یک سینی بزرگ با قطر زیاد وجود دارد در این سینی مواد اولیه شامل انواع گوشت، حبوبات و غیره را می توان قرار داده تا در زمان چرخ کردن دسترسی به مواد اولیه راحتتر صورت گیرد.

گیربکس چرخ گوشت صنعتی از جنس فولاد آلیاژی است فولاد بادوام و بسیار مستحکمی که می تواند سخت ترین مواد غذایی را خرد و چرخ کند بخشهای مختلف آن از جمله تیغه، گوشتکوب، بدنه و غیره قابل شستشو هستند یعنی می توان پس از هر بار استفاده آن را با آب و مواد شوینده به راحتی شسته و دوباره مورد استفاده قرار داد.

آیا یک فرد معمولی هم می تواند درآمد بالایی را داشته باشد

چرخ گوشت همه کاره

به درخواست مشتریانی که می خواهند دینام نوع صنعتی خود را ارتقا دهند دینام با قدرت اسب بخار بالاتر نصب می شود در حالت معمولی دینامی که بر روی نوع صنعتی چرخ گوشتها وجود دارد قدرت دو اسب بخار دارد که می توان به راحتی آن را ارتقا داده و سرعت آن را در دقیقه بیشتر کرد.

امروزه برای چرخ کردن سریعتر گوشت از انواع چرخ گوشت خارجی استفاده می شود اگر برای خرید به بازار مراجعه کنید می توانید انواع و اقسام چرخ گوشتهای خانگی و صنعتی را مشاهده کنید که با قیمتهای مختلفی به فروش می رسند تفاوت در قیمت چرخ گوشت همه کاره به دلیل قدرت و توان چرخ گوشت می باشد.

آیا یک فرد معمولی هم می تواند درآمد بالایی را داشته باشد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا