آراد برندینگ

روش صد در صدی ثروت آفرینی را کشف کردم

زمانی ‌که با یک مؤسسه عالی در زمینه تجارت آشنا شدم توانستم تمام فوت‌ و فن های تجارت را به ‌سرعت یاد بگیرم و با خط و مشق گیری از آن‌ ها تجارت موفقی را در زمینه مس شروع کردم که در این مسیر شاهد موفقیت ‌ها و پیشرفت ‌های فراوانی بودم و ثروت بزرگی را به زندگی ام هدیه دادم.

مس ذوبی ضایعات

مس ذوبی ضایعات مجدد مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه مسی به رنگ قرمز که بیشتر در ساخت تابلو برق کاربرد دارد و با داشتن رنگ قرمز از ارزشمندترین انواع این محصول است. کابل یا سیم سیاه که فاقد روکش است و در اثر تماس با رطوبت یا نور خورشید سیاه شده است و با سوزاندن کابلهای مفتولی حاصل شده و ارزش زیادی دارد. از نکات خرید مس ذوبی ضایعات بایستی به ویژگی های این نوع مس توجه کنید. ممکن است شامل طیف گسترده ای از ناخالصیها و به ویژه سرب، قلع، روی، آهن، نیکل و آلومینیوم باشد و مس ذوبی ضایعات به روشهای مختلفی به دست می آید.

روش صد در صدی ثروت آفرینی را کشف کردم

مس زنجان

متاسفانه باید بگوییم که اکثر ظروف مسی که در بازار استان های کشور عرضه می شوند اورجینال نبوده و تولید صنعتگران همان استان هستند. نام مس زنجان تنها به دلیل فروش بیشتر محصولات روی آن ها درج می شود، از این رو خرید مس زنجان از دیگر استان های کشور دشوار است. لذا تنها راه یافتن محصولی اورجینال حضور در بازار محلی مس فروشان زنجان است. سوال اینجاست که آیا هر خریداری باید برای تهیه مس زنجان با قیمت مناسب و کیفیت بالا به این استان سفر کند؟ پاسخ منفی است بلکه می توان با استفاده از اینترنت خرید خود را به راحتی انجام داد.

روش صد در صدی ثروت آفرینی را کشف کردم

مس زنجان کیلویی

برای کاهش قیمت ظروف مسی بهتر است تا آن ها را به صورت کیلویی تهیه نمود. همچنین باید خاطر نشان کرد که خرید از بازار مس فروشان این استان می تواند راهی بی خطر و ارزان قیمت برای تهیه مس زنجان کیلویی و اصل باشد. امروزه فاصله میان شهرها و مشغله زیاد افراد، موجب می شود تا مشتریان امکان حضور در بازار خرید و فروش مس زنجان را نداشته باشند. استفاده از سایت های عرضه تولید به مصرف مس زنجان می تواند بهترین گزینه پیش روی این افراد برای تجربه خریدی موفق باشد. این سایت های شما را مستقیما به تولیدکننده مرتبط کرده و امکان خرید مس زنجان به قیمت کیلویی را برایتان فراهم می سازد.

روش صد در صدی ثروت آفرینی را کشف کردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا