آراد برندینگ

پله های ترقی را از سنگ ساختم

پله های ترقی را از سنگ ساختم

اگر کمی با حوزه ی سنگ آشنا باشید متوجه می شوید که این حوزه بسیار پر رقیب است. اما به همان نسبت دارای فروش بالایی است. خصوصا اینکه در بحث صادرات نیز این حوزه خواهان زیادی را دارا می باشد. به همین علت فروش و تلاش در جهت تولید سنگ را در نظر گرفتم، تا جایی که الان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در حال فعالیت می باشم.

سنگ ساختمانی

مقاومت سنگ ساختمانی کوارتزیت در برابر هوازدگی بسیار بالا است و قیمت مناسبی هم دارد. این نوع سنگ تا حدی به سنگ گرانیت شبیه است، اما سختی آن از گرانیت بیشتر است ظاهر آن بلوری و زبر است و به رنگ‌های قرمز، خاکستری و قهوه‌ای دیده می‌شود.
سنگ مرمر، یکی دیگر از سنگهای ساختمانی است که سطحی آینه‌ای دارد و می‌توان آن را صیقل داد سنگ مرمر به رنگ‌های قرمز، زرد، سبز، خاکستری و ارغوانی دیده می‌شود این نوع سنگ به خاطر جلاپذیری بالا و رنگ‌های خاص و منحصربه‌فردی که دارد، برای تزئینات داخلی ساختمان، دکوراسیون داخلی، کفپوش، ستون و پله بسیار مناسب است.

پله های ترقی را از سنگ ساختم

سنگ مرمر

با توجه به اینکه امروزه سنگهای دست ساز و مصنوعی نیز به وجود آمده اند ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که سنگ مرمر طبیعی است یا مصنوعی که برای پاسخ به این سوال باید گفت سنگ مرمر کاملا طبیعی می باشد و از معادن استخراج می گردد.
به خاطر این که سنگهای مرمر دارای سطحی بسیار صیقلی و براق می باشند معمولاً از آنها برای نمای ساختمانها یا سنگ پله استفاده می کنند، زیرا آنها می توانند جلوه ی بیش تری به ساختمان دهند. همچنین سنگهایی بسیار مقاوم نیز می باشند و قادر اند سرما، گرما وبه طور کلی حرارت محیط را حفظ کنند. از سنگهای مرمر مصنوعات سنگی بسیاری می سازند از جمله در داخل ساختمان برای کف پوش، کانتر، بین کابینتی و غیره و بیرون ساختمان به عنوان نما یا پایه ی آیفون و غیره و همچنین از آنها برای ساخت وسایلی مانند میزهای ناهار خوری، عسلی و غیره استفاده می شود.

پله های ترقی را از سنگ ساختم

سنگ تراورتن

با توجه به معادن متعدد سنگ تراورتن در مناطق مختلف کشورمان، این سنگ در طرح ها و رنگ های متنوعی وارد بازار فروش می شود از سنگ تراورتن بی موج شکلاتی رنگ کاشان به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد، طراحان و سازندگان ساخت و سازهای لوکس و مدرن استقبال زیادی نموده اند.

پله های ترقی را از سنگ ساختم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا