آراد برندینگ

با ورود به حوزه شوید موفقیت خود را آغاز کردم

با ورود به حوزه شوید موفقیت خود را آغاز کردم

من با کسب و کار خانگی توانستم موفقیت خود را به چشم ببینم. همیشه قرار نیست ثروتی داشته باشیم تا ثروتمند یا موفق بشویم در بعضی از زمینه ها به نیازی ثروت نیست من با کار در زمینه شوید خشک توانستم ثروت خوبی را کسب کنم و موفقیت رابببینم.

شوید خشک خانگی

آیا شما هم از شوید خشک در پخت و پز استفاده می‌کنید؟ شوید خشک خانگی یکی از رایج‌تین ادویه جات مورد استفاده در غذاها است. این ادویه طبیعی طعم و عطر بی‌نظیری به غذاها می‌دهد. طعم شوید پلو با ماهی، شوید پلو با سیب زمینی، کوفته تبریزی و… با وجود شوید خشک دلپذیر می‌شود. در بسیاری از شهرها خشک کردن شوید به روش طبیعی مرسوم است. البته به صورت بسته بندی و آماده هم به فروش می‌رسد. اما با خشک کردن آن در منزل از تمیزی و ارگانیک بودن آن مطمئن می‌شویم. طرز تهیه شوید خشک در آفتاب، توستر، ماکروفر، روی بخاری و… انجام می‌شود. در این مقاله راحت‌ترین طرز تهیه شوید خشک پلو و بهترین روش نگهداری شوید خشک را یاد می‌گیریم. شوید خشک منبع بسیار خوبی برای انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است. مصرف آن مانع از بروز سرطان می‌شود و کلسترول خون را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد. شوید خشک کالری بسیار کمی دارد. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد چاق و دارای اضافه وزن، است. مصرف شوید خشک سوخت و ساز بدن را بیشتر از قبل می‌کند. شوید خشک برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش مفید است. همچنین باعث درمان دردهای پریود هم می‌شود.

با ورود به حوزه شوید موفقیت خود را آغاز کردم

شوید پلو

شوید پلو یکی از انواع پلو ها مجلسی و خوشمزه ایرانی می باشد. شما می توانید این پلو لذیذ و خوش آب و رنگ را در خانه برای مهمان هایتان تهیه کنید و از طعم آن لذت ببرید. ابتدا مرغ ها را شسته و روی آن 3 شیار باریک ایجاد کنید. برنج را نیز به همراه آب و نمک بخیسانید. برنج بادی حداقل 3 ساعت بماند، اگر از شوید تازه استفاده می کنید ، شوید ها را پاک کنید و بشورید کنار بگذارید تا آب آن برود. مرغ ها را در یک ظرف مناسب بریزید و با 3 قاشق زعفران دم کرده به خوبی ماساژ دهید. و درب آن را ببندید و در یخچال قرار دهید. مرغ ها را پس از نیم ساعت از یخچال خارج کنید و فلفل سیاه ،نمک و زردچوبه را به مرغ اضافه کنید و دوباره ماساژ دهید و در یخچال قرار دهید. پیاز را پوست بگیریدی و آن را بشویید سپس به صورت خلالی خرد کنید و باهم مخلوط کنید.بذارید دم بکشد و اماده میل شود.

با ورود به حوزه شوید موفقیت خود را آغاز کردم

شوید کوهی

شوید کوهی چیست؟ شاید بیش از 70 درصد افراد جامعه با این گیاه دارویی آشنایی نداشته باشند و یا آن را با نامهای محلی دیگر بشناسند. شوید کوهی یکی از سبزی های بهاره می باشد که در ارتفاعات زاگرس رشد یافته و از لحاظ ظاهر شبیه شوید بوده ولی از لحاظ عطر و طعم با نمونه شوید موجود در بازار کاملا متفاوت است. شوید شهری عطر و بوی چندانی ندارد ولی نمونه شوید کوهی عطری بسیار مطبوع دارد که بعد از خشک کردن نیز این عطرو بو حفظ شده و مورد پسند همه ذائقه ها می باشد. نام دیگر شوید کوهی فراله است، این گیاه دارویی به صورت محلی برای مزه دار کردن ماست یا دوغ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین از شوید کوهی برای شوید پلو نیز استفاده می شود که طعمی بسیار مطبوع داشته و با نمونه شوید شهری کاملا متفاوت است. شوید کوهی به عنوان دمنوش نیز مصرف می شود که برای چربی و فشار و قند خون بسیار مفید است همچنین از شوید کوهی برای درمان کمر درد نیز استفاده می شود. ما می توانیم با استفاده از این داروهای طبیعی بسیاری از ناراحتی ها و بیماری های بدن را درمان کنیم و یا حتی با مصرف مداوم این محصولات طبیعی بیماری را از خودمان دور کنیم. فرهنگ سازی نادرست باعث شده است تا با کمترین مشکلی به پزشک مراجعه کرده و یا خودسرانه به مصرف انواع داروهای شیمیایی بپردازیم.

با ورود به حوزه شوید موفقیت خود را آغاز کردم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا