آراد برندینگ

با هدف گذاری به ثروتی نجومی رسیدم

برای ثروتمند شدن حتما باید هدف اصلی خود را مشخص کرده و سپس در مسیر رسیدن به آن شروع به انجام فعالیت های مختلف نمایید، به دلیل اینکه هدف من ثروتمند شدن بود شروع به تولید انواع نخود فرنگی و عرضه آن در بازار نمودم و در ادامه بهترین این محصولات را معرفی خواهم کرد.

نخود فرنگی کیلویی

نخود فرنگی از سبزیجات خوشمزه و پرمصرف است که در تهیه انواع خوراک، خورشت ها، سالاد، سوپ ها و ساندویج ها استفاده می‌شود. نخود فرنگی کیلویی در حجم های متنوع و دلخواه با قیمت عالی هم به صورت تازه و سبز و هم به شکل خشک شده در بازار عرضه می شود.

نخود فرنگی را در دسته حبوبات و غلات قرار می دهند و مانند دیگر حبوبات دارای مواد مغذی و کربوهیدرات بوده و در این فروشگاه اینترنتی به صورت کیلویی به فروش می رسد. نخود فرنگی کیلویی تازه و مقوی را می توانید از ما سفارش دهید که قیمت مناسب و ارزانی دارد. قیمت نخود فرنگی به خشک یا تر بودن محصول، کیفیت آن و نوع بسته بندی نخود فرنگی بستگی دارد. نخود فرنگی دانه خوراکی شبیه به نخود است که رنگی سبز داشته و به صورت تازه مصرف می شود و برای آن که بتوان به مدت طولانی تری از آن نگهداری کرد شرکت های تولیدی مواد غذایی نخود فرنگی را در دمای زیر صفر منجمد می کنند و اگر آن را در فریزر و به صورت یخ زده قرار دهید تا یک سال ماندگاری خواهد داشت‌.

با هدف گذاری به ثروتی نجومی رسیدم

نخود فرنگی محلی

خانمهای خانه دار قیمت نخود فرنگی محلی را از ما پرس و جو می کنند تا طبق نیاز خود آن را تهیه و استفاده کنند. معمولا افراد از نخود فرنگی محلی به مقدار زیاد در فریزر نگه داری می کنند تا در طبخ انواع غذاهای خود استفاده کنند. زیرا بسیار نرم و خوشمزه می باشد و طعمی خاص را به خوراک می دهد به طور مثال داخل الویه بسیار کاربرد دارد. و حتی برای تزیین روی آن به خاطر رنگ سبز هم مصرف می شود و همچنین داخل آب مرغ برای گرفتن شیرینی هویج به کاربرده در آن می شود.

عده ای هم ترجیح می دهند آن را به صورت کنسرو شده میل کنند کافی است به مقدار لازم این محصول را با آب ترکیب کنند. و سپس با کمی نمک و فلفل روی شعله گاز قرار دهند تا خوب پخته شود و پس از آماده شدن با برنج کته یا ماکارونی میل کنند.

با هدف گذاری به ثروتی نجومی رسیدم

نخود فرنگی منجمد

یکی از بهترین حبوبات نخود فرنگی منجمد خام بوده که از آن استفاده های بی شماری در غذا و درمان نیز می گردد که در بیشتر شهرها مانند زنجان، مازندارن، کرمانشاه، گلستان و غیره به صورت عمده و تازه با قیمتی ارزان در سراسر استانهای ایران پخش می شود.

امروزه با وجود بسیاری از حبوبات در جهان، نخود یکی از بهترین محصول به حساب آمده که در رنگهای سبز، سیاه و قهوه ایی وجود دارد. معمولا افراد بعد از زیارت و ترک مکانهای مذهبی به همراه خود کشمش و نخود قهوه ایی به عنوان سوغاتی برای افراد فامیل، همکار و غیره می آورند و از رنگ سبز آن کنسرو درست کرده و برای پختن برنج و انواع سالاد کابردی بوده و در ادامه مطالب بعدی از خواص و طرز پخت آن در غذا برای شما عزیزان وعلاقه مندان به نخود شرح می دهم.

با هدف گذاری به ثروتی نجومی رسیدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا