آراد برندینگ

دروازه های ثروت را با دستمال به روی خود باز کردم

دروازه های ثروت را با دستمال به روی خود باز کردم

کارمندی بودم که همیشه دغدغه ثروتمند شدن با شغلی راحت را در سر میپروراندم تا اینکه بعد از تحقیق بسیار با حوزه انواع دستمال آشنا شدم و برخلاف باورهایم متوجه شدم که حوزه ای پولساز است. در این مقاله با من همراه باشید تا بیشتر درباره این محصول اطلاعات کسب کنید.

.

دستمال نخی

نظافت در حالت خشک؛ منظور از این نظافت همان گردگیری یا جلوگیری از گرد و غبار می باشد که بعد از تمیز کردن احتیاجی به شستن یا مواد شوینده ای نیست که با کمک آب می توان این آلودگی را از بین برد. انواع پارچه هایی که اغلب خانمها برای نظافت منازل از آن استفاده می کنند ظایعات پارچه می باشد که می توانند به راحتی دستمال نخی با کیفیتی را با الیافهای ریز و درشت تولید کنند. قابل ذکر است که این محصول صرفا برای مصرفهای خنگی یا خاصی استفاده نمی شود و در همه مکانها و محیطها قابل مصرف و کاربردی می باشد. استفاده از دستمالهای نخی در گلخانه ها برای پاک کردن کود جوانه های گیاهان.

دروازه های ثروت را با دستمال به روی خود باز کردم

دستمال یزدی

در زمان قدیم افرادی که می خواستند برای خود اسم و رسم داشته باشند از دستمال یزدی استفاده می نمودند و صدایی که از آن در می آورند از دیگران قدرتمند تر ظاهر می شدند و برتری می جستند. در زمان حاضر این محصول برای تمیز کردن شیشه ماشین و میز منزل کارایی داشته و افرادی کمی در جیب خود آنرا قرار می دهند که بخاطر جذب عالی آب به خود مورد استفاده می باشد و سریع خشک می شود و کثیفی به خود نمی گیرد و در آشپرخانه خانمها از آن استفاده می کنند. در تولید دستمال یزدی ابریشم طبیعی از الیاف ابریشم استفاده می شود که باعث چند زنگ شدن آن می شود. دستمال یزدی باری بسته بندی بجای کارتن قابل استفاده بوده و برای عرقچین در هنگام سفر مناسب بوده و آقایان نیز در روزهای گرم سال پشت گردنشان قرار داده تا یقه پیراهنشان سفید نشود.

دروازه های ثروت را با دستمال به روی خود باز کردم

دستمال توالت

امروزه برای هر فعالیتی که نیاز به رعایت موارد بهداشتی دارد یک نوع دستمال یکبار مصرف تولید می گردد که بسته به مشخصات هر کدام قیمت های گوناگونی دارد.

دستمال توالت پاپیا 4 لایه 12 عددی جزو پرمصرف ترین تولیدات برند پایپا می باشد که برای هر فعالیتی با هدفهای متنوع، دستمال یکبار مصرف را به تولید می رساند. امروزه دستمال کاغذی که صرفا برای آبگیری و موارد بهداشتی به کار می روند دارای کاربرد وسیعی می باشند از پرکاربردترین مواردی که این محصول دارد و هدف افراد برای استفاده افراد می باشد می توان به سرویس بهداشتی، آشپزخانه، فعالیتهای آرایشی و زیبایی و همچنین به عنوان یک وسیله بهداشتی برای مراکز درمانی و دندانپزشکی اشاره کرد که می تواند یک وسیله ضروری و مهم برای پیشبرد هدف موردنظر در اوامر یادشده باشد.

دروازه های ثروت را با دستمال به روی خود باز کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا