آراد برندینگ

مردی که اصلا فکرش را هم نمی کرد پولدار شود

مردی که اصلا فکرش را هم نمی کرد پولدار شود

رویای پولدار شدن و داشتن یک زندگی لاکچری همیشه در ذهنم بود ولی اصلا فکرش را هم نمی کردم روزی پولدار شوم، کار کردن در حوزه چرم باعث شد زندگی من تغییر کند و این راه را به شما هم پیشنهاد می کنم.

چرم مشهد

شرکت چرم مشهد در سال ۱۳۷۵ تاسیس و یک سال بعد راه‌اندازی شده است. این شرکت در شرایطی شروع به کار کرد که صنعت چرم ایران رونق زیادی نداشت و به دلیل مازاد بودن پوست گوسفندی، پوست فرآوری نشده به کشورهای دیگر صادر می‌شد.

در چنین شرایطی، مهندس رضا حمیدی که از کارآفرینان مطرح کشور به شمار می‌رود، تصمیم گرفت که چرخه‌ای را برای تبدیل پوست گوسفندی به محصولات چرمی به وجود آورد تا از این طریق بتواند در صنعت چرم کشور ارزش افزوده و اشتغال ایجاد کند.

 «برای انجام هر کاری نیاز به ابزار داریم. هرچه قدر که ابزار دقیق‌تر و استفاده از آن راحت‌تر باشد، کار با کیفیت بیشتری انجام می‌شود. استفاده از نرم‌افزارهای همکاران سیستم در حوزه مالی، سرعت، دقت و کیفیت انجام کار‌ها را بالا برده است.

مردی که اصلا فکرش را هم نمی کرد پولدار شود

چرم ایران

به علاوه در این دوره صادرات پوست و چرم ازاغلب شهرهای ایران به روسیه و عثمانی و هند رونق بسیار داشت. علاوه برهمدان شهرهای تبریزواصفهان نیز درتولید وصادرات چرم سهم بسزایی داشتند. درعین حال به علت مسایل شرعی تجارت چرمهایی که توسط غیرمسلمانان تولید می‌شد دردست ارامنه بود.اولین کارخانه چرم ایران در سال ۱۳۰۸ شمسی در شهر تبریزبنا شد وپس از آن در همدان، تهران، اصفهان و برخی شهرهای دیگر نیز کارخانه‌هایی تاسیس شد به طوری که در سال ۱۳۳۷ تعداد۲۲ کارخانه در ایران مشغول به کار بودند. از سال ۱۳۶۲ در اطراف شهرهایی که از قدیم در تولید چرم فعال بودند مانند تهران وتبریز و مشهد، شهرکهای صنعتی تولید این کالا راه اندازی شد که نام چرم شهر را بر این شهرک‌ها نهادند که وجود این شهرهای صنعتی به افزایش تولید چرم و کیفیت آن کمک شایانی نموده است به طوری که امروزه فقط درشهر تبریز سالانه ۲,۵۰۰,۰۰۰ جلد چرم تولیدمی شود.

مردی که اصلا فکرش را هم نمی کرد پولدار شود

چرم تمساح

هر دو چرم تمساح و کروکودیل دارای الگوی‌های کاشی شکل قابل تشخیص هستند. اما با بررسی دقیق‌تر تفاوت جزئی وجود دارد که می تواند دو نوع را متمایز کند.

چرم تمساح الگوی کاشی‌ها دارای یکنواختی کمتر می‌باشند با زخم‌های طبیعی. چرم تمساح بسیار براق، خاص و کوچک با خطوط ناهموار مستطیلی قابل مشاهده خواهد بود.

در چرم کروکودیل الگوی کاشی‌ها یکنواخت‌تر هستند. الگوی در یک طرف شکم با طرف دیگر متقارن است. همچنین در هر کاشی محفظه‌های کوچک وجود دارد که اغلب قابل مشاهده است، یک باقیمانده از فولیکول مو است. این ویژگی متمایز منحصر به فرد کروکودیل است.

مردی که اصلا فکرش را هم نمی کرد پولدار شود

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا