آراد برندینگ

قیمت طناب کفی ساختمانی

قیمت طناب کفی ساختمانی

طناب کنفی ساختمانی بنایی از جمله محصولاتی است که برای تمامی قسمتهای مختلف ساختمان که نیاز به بنایی و یا بازسازی دارند مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت فوق العاده مطلوب بوده و با استفاده از متریال با کیفیت تولید می شود.

طناب کنفی ساختمانی بنایی پنبه ای توخالی معمولاً دارای ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوت می باشد که بر اساس ارتفاع ساختمان و بر اساس نیاز تعیین می‌ شود و همچنین دارای وزن سبک می باشد که استفاده از آن بسیار آسان بوده و امروزه جایگزین محصولات مشابه فراوانی در بازار شده است اگر مایلید تا با انواع طناب های کنفی ساختمانی در انواع گرید ها تولیدی آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که سری به سایت مجموعه آراد برندینگ بزنید.

قیمت طناب کفی ساختمانی

از جمله نکات اصلی تاثیرگذار بر قیمت این محصول معمولاً می باشد که هرچه متراژ و اندازه طناب کنفی بیشتر می‌شود به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند در واقع افراد می‌توانند متراژهای کمتر از ۵ متر این محصولات را با قیمت های کاملا ناچیز تهیه کنند که ما به آنها قول میدهیم این آخرین طنابی باشد که خریداری می نمایند چرا که از لحاظ کیفیت و استقامت نسبت به محصولات موجود در بازار زبانزد خاص و عام می باشد.

از دیگر نکات اصلی درباره قیمت طناب می توانیم این مورد را نیز بیان کنیم که روش تهیه این محصولات می تواند ارتباط تنگاتنگی با قیمت آنها داشته باشد به عنوان مثال، در روش خرید اینترنتی نیازی به هزینه رفت و آمد و یا مراجعه حضوری به مراکز و فروشگاه‌ های مجاز نیست و افراد می توانند به راحتی در سامانه و سایت معتبر سفارشهای خود را به ثبت رسانده و این محصولات را در اندک زمان کوتاهی تهیه کرده و مورد استفاده قرار بدهند که به همین جهت این روش بسیار مورد استقبال مشتریان نیز واقع شده است.

طناب کنفی ساختمانی

خوب است بدانید که طناب کنفی ساختمانی دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد است که از جمله خصوصیات اصلی این محصولات می توانیم به داشتن جنس پنبه ای آنها اشاره کنیم که معمولاً این جنس باعث شده است که این محصول وزن سبک داشته باشد و کمک بسیار زیادی به سهولت در انجام اموری مانند بالا بردن مصالح ساختمانی در هنگام بنایی و ساخت و ساز داشته باشد.

طناب کنفی پنبه ای که معمولاً دارای ابعاد و اندازه های مختلف با رنگ سفید و همچنین رنگ خاکی و یا قهوه‌ای روشن می‌باشد که بر اساس سلایق مشتریان انتخاب و استفاده از هر کدام می تواند متفاوت باشد اما بیشتر برای کارهای ساختمانی از رنگ‌های قهوه‌ای استفاده می‌شود چرا که این گونه رنگ ها سازگاری بیشتری با نور آفتاب دارند و همچنین کمتر نسبت به رنگ های سفید در معرض کثیف شدن هستند.

قیمت طناب کفی ساختمانی

از اصلی ترین خصوصیات طناب کنفی ساختمانی می توانیم به این موارد نیز اشاره کنیم که معمولاً این محصولات دارای گره مخصوص می باشند که اینگونه گره ها با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت کاملاً پرس تعبیه شده و چنانچه بیش از حد و یا برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرند این گونه گره ها باز نشده و مانند روز اول سفت و بادوام باقی می مانند.

قیمت طناب کنفی

با توجه به کیفیت هر محصولی قیمت آن مشخص می شود طناب کنفی ساختمانی هم از این موضوع مستثنی نیست. از الیاف برای ساخت کیسه، مواد بسته بندی، برزنت، رومیزی، فرش سنتی، طناب، طناب و ریسمان استفاده می شود.

قیمت طناب کفی ساختمانی

هر محصولی که تولید می شود بر گرفته از مواد اولیه می باشد که برای طناب و گونی کنفی عمده ساختمانی از گیاهی بنام کنف استفاده می شود و شما می توانید ابتدا از قیمت طناب کنفی اطلاع یافته و سپس این محصول را از ما خریداری کنید.

از مخلوطی از رشته های فیبر و پلی استر (به ترتیب ۸۵٪ و ۱۵٪) یک بخاری با اینرسی حرارتی بالا ساخته می شود. در تابستان از گرما و در زمستان از سرما صرفه جویی می کند، همچنین صدا را به خوبی جذب می کند، این ماده به طور گسترده ای در صنعت ساخت و ساز مورد تقاضا است. محصول فرآوری ساقه آتش سوزی است که برای تولید محصولات مقوایی و کاغذی استفاده می شود.

از دانه ها برای ساخت روغنهای خوراکی و فنی استفاده می شود، دومی در صنایع صابون، رنگ و لاک و چرم استفاده می شود و روغن خوراکی بوی روغن شاهدانه و طعمی شبیه روغن بادام زمینی دارد.

شاخه های جوان در تعدادی از کشورها برای تغذیه حیوانات فرستاده می شوند و برگهای جوان به غذا اضافه می شوند.

برگهای آن ترش مزه اما بسیار مفید است، دارای مقدار زیادی فیبر، پتاسیم و کلسیم، منیزیم، لیگنین، مواد چربی مانند و پکتین است. از برگها، ساقه ها و دانه های خشک شده برای تهیه دم کرده شفابخش استفاده می شود که برای درمان بیماریهای دستگاه گوارش، بیماریهای پوستی و زنان استفاده می شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا