آراد برندینگ

قیمت کنگر فرنگی از کجا تعیین می شود؟

قیمت کنگر فرنگی از کجا تعیین می شود؟

تصور می شود کنگر که بومی منطقه مدیترانه باشد یکی از قدیمی ترین غذاهای جهان است که حتی در اساطیر یونان نیز دیده می شود و امروزه در ایالات متحده در دسترس است ولی عمدتاً در کالیفرنیا رشد می کند اما بیش از 80 درصد محصول داخلی از مرکز کنگر فرنگی جهان، کاستروویل تهیه می شود ولی با این وجود کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا و اسپانیا تامین کننده این محصول در جهان هستند.

قیمت کنگر فرنگی از کجا تعیین می شود؟

می توانید برای تهیه و یا خرید انواع این کنگر فرنگی خوراکی با قیمتی بسیار مناسب کافیست با مراجعه به وب سایت مرکزی مجموعه آراد برندینگ به راحتی این محصول بسیار مفید و کاربردی را خریداری و مورد استفاده قرار دهید و یا می توانید با استفاده از شماره تماسهای موجود در سایت، با مشاوران ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص این محصول بسیار مفید و جذاب کسب نمایید.

کنگر فرنگی در مشهد

کنگر گیاهی از خانواده خار مریم از تیره سینارا است که گلوب یا کنگر فرنگی رایج ترین گونه این سبزی سبز رنگ می باشد که بیشتر در کالیفرنیا، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا رشد می کنند اما در شهرهای ایران مانند مشهد، شیراز، و ارومیه نیز دیده می شوند این گیاه نوعی سبزی محبوب در غذاهای اروپایی و هم چنین ایالات متحده است.

قیمت کنگر فرنگی از کجا تعیین می شود؟

کنگر یکی از نو برانه های فصل بهار است که در تهیه سوپ دال عدس و سالاد و … استفاده می شود و فراید درمانی بسیاری دارد و می توان از انواع آن به کنگر فرنگی در مشهد شیراز ارومیه اشاره کرد. کنگر جوانه گل نارس خار است و به عنوان یک سبزی خورده می شود و در آشپزی به در دسته سبزیجات طبقه بندی می شود در واقع این گیاه از خانواده ستاره‌ ها بوده و جوانه آن قبل از شکوفه برداشته می ‌شود. همان طور که می دانید در مشهد برای پختن کنگر فرنگی روشهای خاصی وجود دارد و کنگر فرنگی مشهد باید قبل از خوردن پخته شود، کنگر معمولاً با پختن، جوشاندن، کباب کردن، مایکروویو یا برشته کردن مصرف می شود و هم چنین بخارپز کردن کل کنگر فرنگی نیز یکی از ساده ترین و محبوب ترین روشهای پخت است و نیز قلب کنگر فرنگی نیز به انواع غذاها از جمله دیپ، پاستا پنه و سوپ اضافه می شود و تهیه صحیح کنگر فرنگی برای پخت و پز، تجربه خوردن آن را بسیار لذت بخش تر می کند.

قیمت کنگر فرنگی

میوه کنگر فرنگی یا آرتیشو در بازار کشور خرید و فروش می شود که قیمت آن بسیار کمتر از نمونه خارجی می باشد و در طب ایرانی برای درمان بیماری استفاده می شود و از قدیم مورد استفاده بوده است و خواص زیادی دارا می باشد.

کنگرفرنگی که نام دیگر آن آرتیشو نامیده می شود از قدیم از اروپا وارد کشور ایران شده است و با توجه به اقلیم ایران کشاورزان توانسته اند در داخل کشور تولید نمایند.در طب سنتی ایران گفته شده که کنگر دارای طبع گرم و خشک بوده که کمک به دفع چربی کبد می شود و در درمان نارسایی کبد می تواند عملکرد آن را تنظیم کند.

قیمت کنگر فرنگی از کجا تعیین می شود؟

تولید و پخش و قیمت کنگر فرنگی در کشور توسط میادین میوه انجام می شود که از کشاورزان خریداری می کنند و با توزیع در شهرهای مختلف این میوه را به دست مشتری می رسانند که با توجه به دست به دست شدن چندباره می تواند قیمت حبابی داشته باشد که با خرید مستقیم از کشاورز و با حذف واسطه با قیمت کمتری خریداری می کنید .استفاده از کنگر فرنگی در افرادی که کلسترول خون دارند و دچار گرفتگی عروق هستند کمک می کند تا از بروز سکته قلبی و مغزی جلوگیری کند.افرادی که دچار حساسیت هستند با استفاده از عصاره این میوه خارش بدن خود را التیام بخشند.

خرید کنگر فرنگی در ایران می تواند از طریق مجموعه ما انجام شود و با سفارش عمده این محصول می توانید از خود تولید کننده این محصول را خریداری کنید که با توجه به شرایطی که دارند می تواند در سبد خانوار قرار گیرد و بانوان با استفاده از این میوه که سرشار از اسید فولیک بوده براحتی دوره پریودی را سپری می کند و زنان باردار با مشورت پزشک بصورت یک وعده غذای فوق العاده در دوران بارداری کمک به بدنیا آوردن کودکی سالم و شاداب می کند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا