آراد برندینگ

خرید فرش ماشینی گل ابریشم مشهد

خرید فرش ماشینی گل ابریشم مشهد

این نوع از محصول بسیار ارزشمند و نفیس می باشد و جزو محصولاتی است که سبب زیباتر شدن و جذاب تر شدن خانه ی شما می شود این محصول علاوه بر اینکه مورد پسند تمام افراد جامعه است در بین خانمهای خانه دار نیز از محبوبیت و توجه ویژه ای برخوردار است و سبب شده است تا در هر خانه ای فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه دیده شود.

این محصول که بسیار زیبا و با کیفیت است دارای شهرت جهانی می باشد و از قدیم الایام جزو هنرهای ایرانی به شمار می رفته است که امروزه در سراسر جهان این هنر شناخته شده و به همین دلیل سایر کشورها خواهان فرش ابریشمی دستبافت از کشور ما هستند بدین صورت تولید کنندگان ما توانسته اند صادرات این محصول را به سایر کشورهای خاورمیانه و اروپا به بالاترین حد ممکن برسانند و بدین شکل توانستند ارزآوری به کشور را افزایش دهند و سبب رونق کسب و کار در کشور شوند در ادامه مقاله سایت آراد برندینگ شما عزیزان می توانید با این فرش ها و ویژگی های منحصر به فرد شان آشنا شوید.

خرید فرش ماشینی گل ابریشم مشهد

سالیان سال است که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش جمعیت فرش ابریشمی بسیار زیبا و جذابی به بازار عرضه شده اند یکی از این نوع فرشها، فرش ابریشمی ماشینی دستبافت هزار شانه می باشد این فرش بسیار طرفدار دارد و مورد توجه اکثر افراد جامعه قرار گرفته است ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با ویژگیهای فرش ابریشمی ماشینی دستبافت تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید فرش گل ابریشم

طرحهای زیبا و کیفیت بالا از ویژگیهای خوب یک فرش مناسب می باشد و به همین دلیل تولید کنندگان در تلاش هستند تا با تولید گل ابریشم جدید این موارد را رعایت کنند و محصولاتی را تولید کنند که بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرند.

خرید فرش ماشینی گل ابریشم مشهد

فرش گل ابریشم در واقع نوعی از فرش است که دور حاشیه ها و نقشهای آن از پشم نیست و به جای پرز پشمی دارای پرز ابریشمی هستند و به همین دلیل این نوع فرش همانند فرش ابریشمی بسیار جذاب و زیبا می باشد، البته چله این نوع فرشها نیز معمولا از ابریشم است، که در هر صورت نسبت به فرشهای معمولی زیباتر و شیک تر هستند این مهم باعث شده است تا خرید فرش گل ابریشم نسبت به سایر نمونه های موجود بیشتر باشد.

این نوع فرش فاقد پرز دهی می باشد و از پشم طبیعی که از سالم ترین الیاف می باشد در تولید آن استفاده شده است، از ویژگیهای این محصول ضد حساسیت بودن آن است که به سبب جنس خوب و عدم پرز دهی باعث ایجاد حساسیت نمی شود.

انواع این محصول با کاربرد بهترین نوع پشم و ابریشم تولید می شود و برای تولید آنها نهایت دقت و هنر به کار گرفته می شود تا محصولی تولید شود که مورد پسند همگان قرار گیرد، این نوع فرش در سایزهای مختلفی تولید می شود و همچنین طرحهای متنوع و جذابی دارد.

فرش ماشینی مشهد

فرش ماشینی حدود 50 سال پیش وارد ایران شد و به دلیل تقاضای زیاد فرش در ایران و گرانی فرش دستباف، فرش ماشینی خیلی زود در کشور رواج پیدا کرد و تا حدود بسیار زیادی توانست جای فرش دستبافت را بگیرد.

خرید فرش ماشینی گل ابریشم مشهد

تولید انبوه فرش ماشینی مشهد از دهه میلادی در ایران آغاز شروع شد و چندین کارخانه بزرگ محصولات خود را روانه بازار کردند و تونانست سهم زیادی از بازار جهانی را نیز به دست اورد.

امروزه فرشهای ماشینی دلیل قیمت پایین و شباهت بسیار زیاد آنها به فرش دستباف دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم می باشد از بهترین فواید تولید فرش ماشینی امروزی به روش دستبافت می توان به شکل مدرن تر و همچنین سهولت در استفاده از مواد و تراکمهای مختلف اشاره کرد.

از بزرگ ترین شهر تولیدکننده فرش ماشینی در کشور با قیمت مناسب می توان به شهر زیبای مشهد اشاره کرد امروزه به لطف ماشینهای بافندگی تولید فرشهای با تراکم بالا و کیفیت عالی فقط  در عرض چند ساعت امکان پذیر است.

دستگاه های بافندگی برقی را می‌توان طوری برنامه‌ریزی کرد که تمام کارهای خسته‌کننده‌ و طولانی را که در گذشته با دست انجام می شد را با سرعت بسیار بالا انجام دهد این کار باعث صرفه جویی در زمان و نیروی کار، و در نتیجه قیمت بسیار پایین تر محصول می شود.

نکته بسیار مهم در مورد این فرشها و گبه قشقایی این است که با وجود تمام تفاوتهایی که در تولید وجود دارد، گاهی اوقات تشخیص اینکه فرش ماشینی است یا دستباف، بسیار سخت است و نیاز به دقت بالایی دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا