آراد برندینگ

معجزه ای که زندگی من را نجات داد

معجزه ای که زندگی من را نجات داد

یادم می آید زمانی که به دنبال شغل مناسب برای خود بودم ولی هر جا می رفتم یا ساعت کاری زیاد بود یا حقوق آن کم بود بنابراین از یافتن شغل خود ناامید شده بودم. تا اینکه از بزرگی شنیدم که باید طبق نیاز روز باید در دنیا حرکت نماییم الان دنیا بر پایه اینترنت و تجارت جهانی اداره می شود پس بهتر است که در زمینه فعالیت نماییم.

من نیز می توانستم از طریق فروش خرما به صورت اینترنتی به درآمد بسیار بالایی برسم پس به شما نیز توصیه می کنم از مسیر را انتخاب نمایید.

خرما مضافتی بم

خرما مضافتی بم این خرماهای صادراتی عموما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و سالانه مقادیر بسیار زیادی از این محصول به بازرهای جهانی صادر می شود.

اگر شما می خواهید گامی در راستای صادرات خرما به کشورهای دیگر بردارید ابتدا باید بازارهای هدف و رقبای خود در این عرصه به خوبی بشناسید و شناسایی کنید.

از جمله برندهای لوکس تولید کننده خرما مضافتی بم برند پارسان می باشد این برند با تولید محصول خرما در بسته بندی های بسیار شیک و با کیفیت بالا توانسته جایگاهی خوبی در بازار برای خود ایجاد کند.

به صورت دقیق و اختصاصی نمی توان گفت که خرما مضافتی بم کیلویی چند است زیرا عوامل مختلفی در قیمت این محصول می تواند دخیل باشد. یکی از این عوامل این است که این خرما در چه بسته بندی ارائه می شود و از لحاظ کیفیت در چه سطحی است.

معجزه ای که زندگی من را نجات داد

خرمای پیارم

متاسفانه امروزه بسیاری از زوج ها دچار بیماری نا باروری شدند، استفاده از خرمای پیارم می تواند به دلیل داشتن مواد مفید بسیار زیاد در درمان این بیماری مفید باشد و میل جنسی در بین مردان و زنان بالا ببرد.

خرمای پیارم تمامی ویتامین های ضروری که برای بدن شما نیاز است را داراست به همین دلیل استفاده از آن می تواند انرژی بدن شما را بسیار بالا ببرد تا روز خوبی را داشته باشید.

دچار شدن به بیماری آزایمر یکی از مشکلات و ترس هایی است که داملن گیر عموم مردم شده، اگر شما هر روزه از خرمای پیارم استفاده کنید می توانید از بروز این بیماری در بدنتان جلوگیری کنید.

طبیعی است که هر محصولی زمانی که کیفیت بالایی داشته باشد قیمت آن نیز به نسبت بالا تر می رود، خرما پیارم جنگلی یکی از مرغوب ترین نوع های خرمای موجود در بازار است به همین دلیل می توانیم آن را بعد از خرمای مجول گران ترین نوع خرما معرفی کنیم.

معجزه ای که زندگی من را نجات داد

خرمای کبکاب

تقریبا 25 هزار تن از خرمای کبکاب تولید شده در ایران در طول سال به خارج از کشور صادر می شود که این میزان حدودا 10 درصد کل تولید این نوع خرما در کشور در سال است و مابقی در داخل کشور به مصرف می رسد.

این اعداد و ارقام نشان دهنده این موضوع است که پتانسیل صادراتی این محصول در ایران بسیار بیشتر از میزان فعلی است که باید مورد توجه قرار گرفته و با تقویت زیر ساخت ها و همچنین برداشتن قوانین دست و پا گیر از سر راه تجار زمینه را جهت رسیدن به جایگاه صادراتی مورد انتظار در جهان فراهم نمود.

بسیاری از کشورها که اصلا نامشان در زمره کشورهای تولید کننده خرما وجود ندارد مانند امارات و فرانسه با وارد کردن خرما از کشورهای خرماخیز با قیمت های ناچیز و فرآوری این محصول اقدام به صادرات آن به اقصی نقاط جهان با قیمت های بسیار بیشتر از قیمت خرید می کنند.

معجزه ای که زندگی من را نجات داد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا