آراد برندینگ

ثروتی که با دست خود ساختم

یکی از سخت ترین کارها به دنیا آمدن در خانواده ای پولدار است. طبیعتاً زمانی که ما در خانه ای که شبیه قصر است قدم به دنیا می گذاریم دیگر دغدغه این موضوع را نداریم و اصلاً تلاشی هم برای آن نخواهیم کرد. من زمانی که توانستم تجارت خود را با سرمایه اندک و حقوق کارگری خود راه اندازی کنم . کار آفرینی موفق در زمینه دستکش شدم.

دستکش ایمنی ضد حرارت

دستکش ایمنی ضد حرارت در صنایع ریخته گری، شیشه سازی، بلور سازی، جوشکاری و غیره کاربرد فراوان دارد.

دستکش ایمنی ضد حرارت از جنس پارا آرامید و آلومینیوم می باشد و تا دمای 500 درجه سانتی گراد مقاومت دارد.

در واقع جنس آن به گونه ای می باشد که شما می توانید به راحتی و با خیال آسوده از آن در مکان هایی که حرارت بالایی دارد استفاده نمایید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول آن است که محافظ دستان شما می شود و از یک لایه درونی بسیار با کیفیت استفاده شده است که باعث می شود دست در داخل آن عرق نکند یا دچار بیماری‌های پوستی و قارچی نشود.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

دستکش ایمنی ضد ضربه

عوامل مختلفی تعیین کننده ی قیمت دستکش ایمنی ضد ضربه می باشند که از جمله ی آنها می توان به نوسانات ارزی بازار و همچنین نام برند تجاری و شرکت سازنده ی کالای مورد نظر اشاره نمود.

بازدهی قیمت دستکش ایمنی ضد ضربه با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله نحوه خرید کالا و استفاده از دستگاه های باکیفیت و مواد اولیه مختلف در ساخت بازدهی قیمت آن را بین 1 میلیون تا 1350000 تومان قرار داده است.

خریداران می توانند جهت خرید دستکش ایمنی ضد ضربه درجه یک و باکیفیت از طریق سایت ما بدون واسطه و با پرداخت مبلغ مناسبی به کالای اصل دست پیدا نمایند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

دستکش ایمنی ضد آب

ویژگی دیگر دستکش ایمنی ضد آب بودن این محصول است که معمولاً در آن از الیاف های مناسب و مقاوم به همین منظور استفاده شده است.

این دستکش طراحی آناتومیکال و ارگونومیک داشته که خستگی افراد را کاهش دهد.

همچنین ویژگی بسیار مهم این محصول ضد قارچ و ضد باکتری بودن آن است که سبب شده تا شما هیچ گونه حساسیت و آلرژی در استفاده از آن را نداشته و از انواع بیماری های قارچی و پوستی در امان باشید.

دستکش ایمنی دارای آستر کتان می باشد تا عرق دست فرد را جذب نماید.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (5).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا