آراد برندینگ

بیزینس شخصی مرا میلیاردر کرد

وقتی کارمند یا کارگر فرد دیگری هستید هرگز از یک حد مشخص حقوق شما بیشتر نمی ‌شود و با کارکردن برای بقیه نمی ‌توانید به اندازه کاری که انجام می ‌دهید و ارزش دارید درآمد کسب کنید. لذا سعی کنید یک بیزینس شخصی را برای خود راه ‌اندازی کنید تا در زندگی پیشرفت کنید. من از این‌ رو اقدام به راه‌ اندازی بیزینس شخصی خود در زمینه کلاف مبل کردم و توانستم در مدت کوتاهی رشد و پیشرفت زیادی را در کار کنم و ثروت بالایی را به دست آوردم.

کلاف مبل قم

کلاف مبل قم یکی از با کیفیت ترین انواع کلاف های بازار را عرضه می کند. شهر قم از دیرباز هنرمندان نجار بسیاری را در دل خود جای داده و نجارهای قمی اسکلت مبل و کلاف مبل راحتی را در سبکهای بسیار زیبا و فاخر در طی سالیان طولانی به بازار خرید و فروش عرضه کرده اند. بازار مبل کاسه گران قم همچون یک شهرک مبل سازی در مرکز شهر قم قرار دارد. از انواع مختلف سبکهای مبلمان که کلاف خام آن در قم تولید می شود، می توان به مبل طرح چپندر، چراغان، خاطره اشاره کرد که با ظرافت زیادی و با ترکیب هنر منبت کاری و مبل سازی به بازار ایران و جهان معرفی شده است و طرافداران بسیار زیادی دارد.

بیزینس شخصی مرا میلیاردر کرد

کلاف مبل جدید

کلاف مبل جدید یکی از پر فروش تری انواع کلاف می باشد. چوب راش برای کلاف هایی که روی دسته مبل نقش منیت می اندازند هم چوب خوبی است و کلا جلوه خوبی در کار دارد چه در پنهان و نادیدنی کار چه در دسته های مبل و چه در پایه هایی که قابل رویت هستند. انواع چوب به کار رفته در این کار شامل پشه، گردو و راش می باشد. برای خرید مبل این که بدانید آیا واقعا از چه نوع چوبی برای کلاف مبل یا همان قالب مبل استفاده می کنند بسیار مهم است. بنابراین شما که نمی دانید از چه کلافی استفاده می شود شما باید درهنگام خرید کلاف مبل حتما بپرسید که از چه نوع چوبی در زیر کار یا کلاف مبل استفاده شده است.

بیزینس شخصی مرا میلیاردر کرد

کلاف مبل خاطره

بهترین زیر ساخت مبل را با کلاف مبل خاطره تجربه کنید که از غول های مبل در صنعت مبل سازان است و بخاطر دوام شهرت دارد. برای هر کالای صنعتی زیر ساخت یا همان چارچوبی را تعبیه می کنند و در اصلاح مبل سازی به این کار کلاف مبل می گویند. کلاف مبل خاطره با یک کارگاه مبل سازی مجهز توسط استادکارهای ماهر و تیم اموزش دیده صورت می پذیرد. برای کلاف مبل بیشتر از چوب هایی که مقاومت بالایی دارند استفاده می شود در این راستا هر شرکتی که از چوب مقاوم تری استفاده کند محصولی که تولید می کند از کیفیت بالاتری برخوردار است.

بیزینس شخصی مرا میلیاردر کرد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا