آراد برندینگ

هدفمند بودن فرآیند ثروتمند شدن را تکمیل می کند

فرآیند هدف‌ گذاری با علایق انسان‌ ها ارتباط تنگاتنگی دارد و خیلی وقت‌ ها علایق و اهدافمان در یک چیز خلاصه می‌ شوند اما علاقه و هدف با یکدیگر فرق دارند. این فرآیند یکی از اصلی‌ ترین مراحل برای رسیدن به موفقیت و ثروت است. یک فرآیند هدف‌ گذاری موفق تا حد زیادی به شناخت علایق بستگی دارد. یا حداقلش این است که آگاهی از علایق می‌ تواند، به تسهیل و موفقیت بیشتر این فرآیند کمک کند.

گیاه آپارتمانی کاج مطبق

قیمت گیاه آپارتمانی کاج مطبق به عوامل متعددی از جمله کیفیت گیاه و خاک آن اندازه و قد این محصول نوع آن و حتی فروشگاهی که از آن می خرید نیز بستگی دارد.

به همین دلیل نمی توان قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد ولی به طور کلی می توان گفت که قیمتی بین 200000 تا 2000000 تومان را شامل می شود.

خرید و فروش این گیاه به دلیل استقامت زیادی که دارد در بازار در حال افزایش است به طوری که این گیاه را به تعداد زیاد تکثیر می‌کنند.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را برای خرید و سفارش این گیاه به طور کامل و دقیق راهنمایی کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T115517.537.jpg

گیاه آلوورا شاخ بزی

باید بدانید که گیاه آلوورا شاخ بزی به صورت بوته ای و خوشه ای هستند و رنگ آن ها سبز مایل به آبی آسمانی است که باعث دو چندان زیباتر شدن این گیاه شده اند.

قیمت انواع آلوئه ورا شاخ بزی بسیار متغیر است زیرا عواملی مانند سایز گیاه، سن و همچنین کیفیت ریشه در نرخ خرید و فروش آن تاثیر زیادی دارد که سبب شده نتوان برای آنها قیمت واحدی اعلام کرد.

با این وجود اگر گیاه آلوئه ورا را با گلدان می خرید معمولاً قیمت آن بین 100 تا 200 هزار تومان برآورد می شود، هر چند گیاهی با ارتفاع 20 تا 30 سانتی متری با قیمت 50 هزار تومان نیز قابل تهیه است.

اگر در زمینه پرورش گل و گیاه آپارتمانی فعالیت دارید، برای تامین انواع آلوئه ورا، می توانید از طریق نمایندگان فروش این مرکز اقدام به ثبت سفارش و تحویل محموله ارسالی در محل مورد نظر خود کنید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T114109.814.jpg

گیاه آپارتمانی پتوس

لازم به ذکر است گیاه آپارتمانی پتوس گونه‌های مختلفی دارد علاوه بر تنوع زیاد گیاهی در این گیاه از نظر رشد و بزرگ شدن هم با هم فرق دارند بعضی از آنها برگ های پهن و بزرگ و بعضی دیگر برگهای ریز و کوچک تری دارند.

آبیاری مناسب و منظم از ضروریات مهم برای رشد گیاه و دادن برگهای درشت و پر است و همانطور که می‌دانید پتوس گیاهی است که رطوبت را دوست دارد و خاک آن همیشه باید کمی مرطوب باشد.

منظور از رطوبت، غرقاب کردن گیاه و یا آبیاری بیش از اندازه نیست که این کار گیاه را از بین می برد یا رشد آن را کم می کند.

بهترین زمان برای آبیاری زمانی است که احساس کردید خاک گلدان کمی خشک شده و رطوبت ندارد.

وقتی آبیاری به طور منظم انجام گیرد و برگ ها می توانند خیلی خوب رشد کرده و پهن شوند؛ رطوبت متناسب برای گیاه باید چیزی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-13T114509.551.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا