آراد برندینگ

ثروتم با شال پوشیده از سود شد

از ملزومات کمد لباس هر خانمی مسلما شال و روسری می باشد که بتوانند با انواع لباس ها ست کنند و تیپ زیبایی داشته باشند پس تولید این محصول می تواند بسیار پرسود باشد چرا بازار فروش بالایی دارد و از جمله مشتریان شما می توانند خانم ها باشند من نیز در این حوزه با راهنمایی یک مجموعه تجاری بزرگ توانستم یکی از تولیدکنندگان عمده حوزه شال و روسری باشم و به عنوان کارآفرین چندین نفر را نیز حقوق بدهم.

شال بلوچی

این شال برای ست کردن با انواع مانتو مجلسی و اسپورت مناسب می باشد.

شال بلوچی بسیار نرم و لطیف است و در ابعاد 2 در 1متر تولید می شود.این شال در ابتدا با پارچه های سننتی سوزن دوزی شده مشکی و قرمز طراحی و تولید می شد.

ولی امروزه با انواع رنگ و طرح های مدرن و سنتی تلفیق شده و طرح های جذابی را بوجود آورده است.

در برخی از انواع این شال ها نوعی بافت در لبه شال مشاهده می شود که به آن کریشی بلوچی می گویند و زیبایی بیشتری به شال می افزاید.

خرید شال بلوچی با توجه به اینکه جنسی خنک و لطیف دارد، بیشتر در ماه های گرم سال مورد استقبال بانوان قرار می گیرد.

برای خرید شال بلوچی از هنرمندان سوزن دوزی، دسترسی به تولید کنندگان برای همگان امکان پذیر نمی باشد و احتمالا هزینه گزافی را باید متحمل شد.

.

ثروتم با شال پوشیده از سود شد

شال خال خالی

خرید شال خال خالی خیلی راحتر از نمونه های دیگر می باشد چرا که با توجه به قیمت مناسب آن و نوع طرح رنگی که دارد بسیار می تواند مقرون به صرفه باشد.

خرید اینگونه شال خال خالی خیلی راحت انجام می شود و امروزه در هر بازاری و هر مغازه روسری فروشی که بروید نمونه های از شال خال خالی می بینید.

شال های خال خالی با قیمت مناسب تری در بازار یافت می شوند و بستگی به نوع پارچه و نخ بکاررفته در تولید آن متغییر است.

اما باز هم در رقابت با نمونه های وارداتی که تنوع آن ها کم هم نیست تولید شال خال خالی ایرانی خیلی بهتر و با کیفیت تر می باشد.

قیمت شال خال خالی در ایران در مقایسه با نمونه های ترکیه ای و عربی که وارداتی هستند خیلی پایین تر می باشد.

C:\Users\DearUser\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logoببب (25)-Recovered.jpg

.

.

شال اسلپ

یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین پوشاک و ملزومات زنانه شال و روسری‌ها هستند که نقش مهمی در ایجاد زیبایی و ساختن استایلی مناسب دارند.

شال اسلپ دارای مدل‌ها و جنس‌ها و کیفیت‌های گوناگونی هستند. هر بانوی متناسب با سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را می‌تواند خریداری نماید.

جنس روسری اسلپ یکی از برترین و مرغوب‌ترین شال و روسری‌ها برای استفاده در تابستان است. دقت داشته باشید هر فصلی نیازمند پوشاک و جنس‌های پارچه‌ی مختص به خود است. در تابستان پارچه های نخی از طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

شال و روسری اسلپ در حقیقت جنسی پنبه‌ای و نخی داشته که به شدت نرم و خنک است.

این نوع پارچه حساسیت ایجاد نکرده و بسیار محبوبیت دارد.

همچنین پارچه سبکی بوده. به راحتی به جریان هوا اجازه می‌دهد تا از آن عبور کند و سبب خنک ماندن فرد می‌گردد. پارچه اسلپ همچنین کش‌دار بوده و رنگ بندی بسیار متنوعی دارد.

.

ثروتم با شال پوشیده از سود شد

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا