آراد برندینگ

کاشت پیاز در بطری آب

کاشت پیاز در بطری آب

به منظور سرگرمی و یا آشنایی هر چه بیشتر کودکان با مراحل رشد انواع محصولات گیاهی مانند پیاز می توانید آن را در خانه کاشته و در حین استفاده از محصولات ارگانیک به آموزش فرزندانتان نیز کمک کنید.

شیشه را با آب شیر یا آب تصفیه شده کاملا پر کنید. از شیشه ای استفاده کنید که مطمئن باشید محیط آن از پیازتان کوچکتر است، چهار خلال دندان را با فاصله های برابر در اطراف محیط یک پیاز فرو ببرید برای اینکه پیاز در بالای شیشه بماند و درون آب نیافتد، باید مطمئن شوید که از آن محافظت می‌شود. ریشه پیاز را پایین و در بالای شیشه که خلال دندانهایی در لبه آن قرار گرفته اند تنظیم کنید.شیشه را درون طاقچه ای که نور خورشید به آن بتابد قرار دهید و دیگر باید منتظر بمانید تا پیاز شما رشد کند. بهتر است به منظور پوسیدگی و جلوگیری از بود گرفتکی به طور مرتب آب شیشه را تعویض کنید.

کاشت پیاز

کاشت پیاز گلخانه ای

همانند بسیاری از میوه ها و سبزیجات، انواع مختلف پیاز به دلایل مختلف جذاب هستند. پیاز در سه رنگ سفید، زرد و قرمز / بنفش وجود داشته و هر کدام طعم مشخص خود را دارند. علاوه بر این، پیازها از نظر نوع رشد به دو نوع تقسیم می شوند: روز بلند و روز کوتاه. پیازهای روز بلند به این دلیل نامیده می­شود که در طول روز بین 14 تا 16 ساعت (اواخر بهار / تابستان) شروع به رشد می کنند؛ در حالی که، پیاز روز کوتاه زمانی شروع به رشد می­کند که روزها بین 10 تا 12 ساعت به طول می­کشند (زمستان / اوایل بهار).

باغبانان و گلخانه داران تمایل دارند که مجموعه پیاز را کشت کنند، زیرا نسبت به بذرهای پیاز قویتر بوده و به شرایط آب و هوایی بد مقاومت بهتری دارد. با این حال، اگر شما قادر به رشد پیاز از بذر در داخل خانه هستید، می­توانید پس از رشد آن ها را در خارج از خانه نشاء کنید. همچنین، شما می توانید پیاز خود را در هوای گرم در زمین بگذارید.

.

کاشت پیاز در بطری آب

چگونه گلخانه پیاز تاسیس کنیم؟

این روز ها گلخانه محیط بسیار امنی برای تولید انواع محصولات کشاورزی می باشد. پیاز جزو محصولات حساس و مهمی می باشد که وجود آن در تمامی فصول بسیار مهم و با ارزش می باشد. بنابراین وجود گلخانه برای تولید این محصول امر مهم و ضروری می باشد.

شاید به ظاهر مهم ترین فاکتور در تاسیس گلخانه، زمین آن می باشد اما پس از تهیه آن تازه متوجه خواهید شد که عوامل زیادی مانند انتخاب سبک و اندازه گلخانه، اسکلت گلخانه، انتخاب پوشش سقف و دیوار گلخانه، گرمایش سرمایش و تهویه گلخانه، دما محیط داخلی و … بسیار در روند کار تاثیر گذار است.

کاشت پیاز در بطری آب

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا