آراد برندینگ

تمرکز روی ارزش‌ ها کلید رسیدن به ثروت است

تمرکز روی ارزش‌ ها کلید رسیدن به ثروت است

ارزش‌ های افراد در مسائل مختلف متفاوت است. این تفاوت سبب می‌ شود که افراد خواسته‌ های مختلفی داشته باشند. وقتی به یک خواسته اختصاص می‌ دهید، در واقع خود را به ارزش‌ های مورد پسندتان نزدیک می‌ کنید. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

تشک تخت خواب دست دوم

به طور کلی، قیمت تشک تخت خواب دست دوم، بسیار پایین تر از تشک های کاملا نو و فابریک می باشد.

قیمت این محصول کار کرده در بازه قیمتی ۱۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان در نوسان می باشد، نوسانات قیمتی این محصول با توجه به ساختار درونی، کیفیت و برند سازنده متغیر است.

البته هر چه مدت زمان استفاده از یک تشک کم تر باشد و تمیز تر باشد یعنی دوام بیشتری دارد، از این رو قیمت بالا تری را به خود اختصاص می دهد.

در سایت ما، مشاوران زبده و کارشناسان متخصص، شما را در انتخاب یک تشک کار کرده راهنمایی نموده و بهترین گزینه ممکن را در اختیارتان می گذارند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-09T142736.864.jpg

تشک سنتی پنبه ای

قیمت تشک سنتی پنبه ای، بر حسب میزان پنبه به کار رفته، نرخ پنبه، نرخ ارز جهانی، تورم، کیفیت دوخت و میزان تقاضا متغیر می باشد.

قیمت این تشک های دست دوز و سنتی معمولا در بازه 500 هزار تا 1 میلیون تومان قرار می گیرد، نسبت به محصولات مدرن و جدید از قیمت به صرفه تری بهره می برند.

بازه قیمتی این کالا بین 700 هزار تومان تا 750 هزار تومان می باشد.

حجم الیاف پنبه، مهم ترین فاکتور دخیل در تعیین قیمت این محصول است، این الیاف بر حسب وزن فرد، نحوه خوابیدن او و درخواست مشتری ساماندهی می شوند.

در سایت ما، می توانید از طریق مشاوره های تخصصی با بهترین کارشناسان یک انتخاب خوب داشته باشید و در جهت خواب راحت خود گامی موثر بردارید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-09T135938.828.jpg

تشک تخت تک نفره

لازم به ذکر است تشک تخت تک نفره در سه نوع، طبی، فنری و طبی فنری طراحی و توسط ماشین آلات به روز صنعتی تولید می شوند.

تشک تخت تک نفره رویا از جمله کالای خواب با کیفیت تولید داخل به شمار می رود.

شرکت رویا به مدت چند دهه در زمینه ساخت انواع کالای خواب نظیر تشک، روتختی، محافظ تشک، بالشت و غیره فعالیت نموده است.

این برند انواع تشک های یک نفره و دو نفره را با تکنولوژی بالا تولید می کند، تشک دو نفره رویا مناسب برای زوج های جوان می باشد.

کیفیت بالای مواد مورد استفاده در ساخت این تشک ها سبب شده که این برند بتواند خود را در کنار سایر برندهای داخلی و خارجی فعال در زمینه تولید کالای خواب قرار دهد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-09T140315.695.jpg

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا