آراد برندینگ

خرما نور ثروت را به زندگی ام تاباند

به دنبال جای دادن کار مورد علاقه ‌تان در میان خط‌ کشی‌ های اجتماعی نباشید. اجازه دهید بی پرده سخن بگویم، بخاطر کلاس و موقعیت اجتماعی، کار مورد علاقه خود را کنار نگذارید. وقتی علاقه ام را دنبال کردم و برای موفقیت در آن تلاش کردم، توانستم ثروتمند شوم و اکنون دوست دارم تا دیگران را هم به این راه دعوت و راهنمایی کنم. مرا همراهی کنید تا شما هم ثروت را در زندگی تان تجربه کنید.

پودر هسته خرما در مشهد

با توجه به این که خرما و هسته آن حاوی مقدار زیادی آنزیم و پروتئین هستند شما می توانید مقداری پودر هسته خرما در مشهد را با شیر ترکیب کنید و آن را در محیطی خنک قرار دهید تا بافت خمیری شکل پیدا کند.

سپس از این خمیر به عنوان یک ماسک قوی برای روشن شدن و جوان سازی پوست صورت خود استفاده کنید و بعد از حدود ۱۵ دقیقه پوستتان را با آب سرد بشویید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

از جمله خواص مصرف روزانه این نوشیدنی افزایش وزن تا حد مطلوب می باشد و همچنین برای کنترل قند خون بیماران دیابتی می تواند بسیار موثر عمل کند، این نوشیدنی باید در برنامه غذایی ورزشکاران قرار بگیرد

خرما نور ثروت را به زندگی ام تاباند

شیره خرما چکه ای

شیره خرما دارای مواد مغذی و ارزشمندی که دارای انواع ویتامین های B1 ,B2 ,B3 ,B5 است. شیره خرما چکه ای اصل دارای آهن و اسیدفولیک فراوان می باشد و برای افرادی که دچار کم خونی هستند بسیار مفید می باشد.

مصرف شیره خرما نا مرغوب باعث بروز عوارض و مشکلات زیادی میشود که راه تشخیص تقلبی و اصل بودن شیره بسیار دشوار می باشد که افراد بسیار کمی این مهارت را دارند.

یکی از راه های تشخیص شیره خرما تقلبی و ناسالم این است که اگه شیره خرما اصل باشد ته نشین می شود ولی شیره تقلبی ته نشین نمی شود.

شکرک زدن یکی دیگر از علائم تقلبی بودن شیره خرما می باشد بخاطر وجود مواد نگهدارنده ای که به آن اضافه شده است.از دیگر علائم شیره خرما تقلبی این است که وقتی از مواد بی کیفیت و ناخالص در تولید آن استفاده کرده باشند، شیره خرما اصل کپک می زند.

.

خرما نور ثروت را به زندگی ام تاباند

خرمای مضافتی بسته بندی

خرما مضافتی بسیار طعم لذیذی دارد و به خاطر قند طبیعی، مصرف آن برای افراد دیابتی بسیار عالی می باشد. خرمای مضافتی بسته بندی بستگی به کیفیت آن دارد، که در تمامی فروشگاه ها و مراکز معتبر می توان با بهترین قیمت نسبت به بازار خریداری کرد.

در واقع خرما مضافتی را می توان به طور نارس و رسیده هم مصرف کرد و هرکدام از آن فواید بی نظیری برای انسان دارد و بهترین جایگزین برای شیرینی جات و شکلات است.

خرما نور ثروت را به زندگی ام تاباند

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا