آراد برندینگ

ترفندی که مانده حسابتان را هر روز افزایش می دهد

برای ثروتمند شدن از تجربیات افراد موفق در زندگی استفاده نمایید. افراد زیادی در جهان وجود داشته و دارند که مسیری شبیه به مسیر شما را در زندگی خود طی کرده اند و در این راه موفق هم شده اند. استفاده از تجربیات آن ها می تواند زمان زیادی را برای شما حفظ کند و شما را در این مسیر به سمت جلو و موفقیت هدایت کند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

عسل تک گل

قیمت عسل تک گل با توجه به مواد اولیه استفاده شده برای تغذیه زنبورها و وزن و بسته بندی عسل متفاوت و در این مجموعه از 50 تا 250 هزار تومان متغیر می باشد.

امروزه با توجه به شناخت خواص عسل تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است و خرید و فروش آن بسیار رونق دارد.

قیمت خرید عمده عسل بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، عسل با داشتن انواع مواد ضد میکروبی یک آنتی بیوتیک طبیعی محسوب می شود.

شما می توانید برای خرید عمده و ثبت سفارش خود هم اکنون با کارشناسان ما در واحد مشاوره و فروش تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-08T162002.878.jpg

عسل چند گیاه اعلا

لازم است بدانید عسل چند گیاه اعلا چسبناک و شیرین است و توسط زنبورها که شهد گل و گیاهان را تغذیه می کنند تولید می شود عسل چند گیاه بهاره شامل فواید و خواص فراوانی است.

به خاطر مواد درون عسل چند گیاه اعلا است، عسل از آب، قند، اسید، ویتامین و آنزیمها تشکیل شده است.

شهد گیاهان با آنزیم بدن زنبور که در بزاق دهان آن قرار دارد ترکیب می شود و عسل تولید می گردد عسل دارای مواد معدنی و ویتامین می باشد.

رنگ عسل چند گیاه اعلا از رنگ زرد ملایم تا رنگ کهربایی و قهوه ای متغیر است رنگ عسلها بنا به گیاهی است که زنبور از آن تغذیه می کند.

میزان املاح معدنی بستگی به نوع عسل دارد و هر چقدر رنگ عسل تیره تر باشد املاح آن نیز بیشتر است رنگ و غلظت عسل به شهد گلهایی که زنبور از آن استفاده کرده است بستگی دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-08T162524.252.jpg

عسل گون سمیرم

به علت آنکه عسل گون سمیرم از گیاهانی است که از ماده خوراکی اصلی و طبیعی به وجود آمده و خواص درمانی بی نظیری که دارد در میان افراد مختلف جامعه از محبوبیت خیلی خوبی برخوردار است.

در واقع می شود گفت که گیاه گون جزو دسته ی گیاهانی می باشد که زنبورها از آن در واقع برای تهیه و تولید عسل کمک می گیرند.

گون، گیاهی چندین ساله است که ارتفاع حدودا ۷۵ سانتیمتری را دارد و ساقه های این گیاه بنفش رنگ است.

این نوع گیاه گون کوهی به تقویت کردن سیستم ایمنی افراد کمک می کند و برای درمان کردن خیلی از بیماری های قلبی مفید و پر از کاربردهای گوناگون است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-08T163056.197.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا