آراد برندینگ

در اوایل جوانی با این تکنیک ها پولدار شوید

در اوایل جوانی با این تکنیک ها پولدار شوید

هدف اصلی تمام افراد از راه اندازی یک کسب و کار، داشتن درآمدی فوق العاده و افزایش سرمایه است، باید هوشمندانه زمینه ای مناسب را انتخاب کرد، زمینه هایی مانند پتو و تشک و حتی فوم تشک ها که میتواند بازار بسیار خوبی داشته باشد.

پتو گوسفندی

پتو گوسفندی ضد آب ضخیم جدید از جمله پتو هایی است که مورد استقبال اکثر زوج های جوان قرار گرفته است. همچنین به علت جنس مرغوب و درجه یک پتو، همه روزه به خریداران آن اضافه می شود.این پتو ها به صورت یک و دو نفره به بازار عرض شده است، این کالای پرطرفدار دارای نرمی و لطافت بی نظیری می باشد.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\6541.jpg

قیمت پتوی گلبافت دو نفره

قیمت پتوی گلبافت دو نفره به دلیل نرمی و لطافتشان بسیار به صرفه است و از محصولات پرفروش این کارخانه به حساب می‌ آید، مرکز تولید پتو گلبافت شادیلون، در مشهد است.این کارخانه به واسطه ارتباط مستقیم اش با شرکت های فروش اینترنتی، توانسته است تولیداتش را با سودی مقرون به صرفه و به طور مستقیم به دست مشتریان برساند.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\45.jpg

قیمت فوم تشک

قیمت فوم تشک سرد نسبت به فوم گرم متفاوت است و در دمای پایینتری تولید می شود و مولکول های آن فرصت بیشتری برای شکل گیری دارند و در نتیجه باعث مقاومت بالای این نوع فوم می گردد.از فوم سرد در قسمت نشیمن مبل استفاده می شود و به همین علت مقاومت و دوام آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا نشیمن مبل اولین جایی است که خراب می شود و می بایست از موادی با طول عمر بالا در آن به کار برد.

C:\Users\ZeytoonCo\Downloads\51.jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا