آراد برندینگ

تردمیل هم وزنم را کم کرد هم درآمدم را زیاد

تردمیل هم وزنم را کم کرد هم درآمدم را زیاد

برای کاهش وزن با همسرم برنامه ریختیم داخل منزل ورزش کنیم و با پس اندازمان تردمیل خریدیم. آشنایی همسرم با صاحب فروشگاه باعث شد کمی بعد جذب این حرفه شود و حالا ما طی چند وقتی که گذشته هم کاهش وزن خوبی داشتیم هم درآمد بالایی کسب کردیم. انواع تردمیل را باهم بررسی کنیم.

تردمیل

استفاده تردمیل مکانیکی ارزان به عنوان تجهیزات ورزشی می تواند در هزینه های خانواده صرفه جویی شود که باید با مشورت فرد با تجربه انجام شود زیرا ممکن است دستگاهی که تهیه می کنید نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد و زمانی دستگاه را از مجموعه ای تهیه می کنید که دستگاه های را زمان خرید بخوبی سرویس کرده و نیازی به قطعه جدید ندارد و براحتی می توانید در منزل یا در باشگاه ورزشی از آن استفاده کنید .

خرید تردمیل ارزان مناسب با باشگاه ورزشی بسیار مناسب بوده زیرا فردی که می خواهد برای دایر کردن یک سالن ورزشی هزینه کند می تواند بودجه کمتری برای خرید این وسایل خرج کرده و هزینه کمتری را نسبت به خرید یک دستگاه نو پرداخت کنند و همان کارکردی که وسیله نو داشته را نیز دارد و همچنین با خرید دستگاه تردمیل مکانیکی دیگر افت دستگاه نو را پرداخت نکرده و این در بازار طبیعی است زمانی که هر وسیله ای را بصورت نو خریداری می کنید و زمان فروش افت قیمت شدید خواهد داشت.

تردمیل هم وزنم را کم کرد هم درآمدم را زیاد

تردمیل خانگی

از نکاتی که باید در هنگام خرید تردمیل خانگی در نظر بگیرید فضای منزل می باشد چرا که ابعاد دستگاه شما باید متناسب با فضایی باشد که در آن قرار می دهید. اگر منزل شما یا محیط قرار دادن دستگاه بزرگ نیست می توانید از تردمیل خانگی دست دوم  تاشو استفاده کنید که به راحتی باز می شود و پس از اتمام کار با کمترین فضا در گوشه اتاق یا داخل کمد می توان آن را نگهداری کرد.

خرید تردمیل دست دوم خانگی به مراتب بهتر از تردمیل استفاده شده در باشگاه ورزشی می باشد چرا که صاحب تردمیل خانگی آن را به صورت شخصی و در بعضی از ساعات روز استفاده می کند پس می تواند سالم‌تر و کارایی بهتری داشته باشد اما تردمیل باشگاهی به دلیل استفاده های مکرر فرسوده شده و احتمال زیاد نیاز به تعویض قطعه دارد.

تردمیل هم وزنم را کم کرد هم درآمدم را زیاد

تردمیل پیشرفته

شما می‌توانید با یک دستگاه تردمیل پیشرفته در خانه برنامه ورزشی خود را برای پیاده روی در ساعت مشخص در خانه خود داشته باشید و به وسیله این لوازم ورزشی فعالیتهای روزانه خود را در زمینه ورزش انجام دهید و همه چیز را تحت کنترل خودتان را داشته باشید.

این وسیله دارای صفحات الکترونیکی مانیتوری می باشد که ضربان قلب و نیز سرعت و زمان چرخش دستگاه را نشان می‌دهد و از این نظر بسیار دقیق و سودمند است از این وسیله ورزشی برای دویدن در مکانهایی که در آنجا وجود دارد مانند خانه استفاده می گردد.

همچنین استفاده از آن برای پیاده روی باعث می شود جریان خون در بدن بهتر انجام شده و معمولا ورزشهای هوازی به گردش خون کمک زیادی می‌کنند و باعث می‌شود که قلب و عروق تقویت شود و از ورزشهای استقامتی می باشند که باعث انعطاف پذیری در عضلات و گردش خون و تقویت قلب می شود.

تردمیل هم وزنم را کم کرد هم درآمدم را زیاد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا