آراد برندینگ

با کسب و کار جدیدم لباس فقر را از تن درآودم

پول هم مثل خورشید براى همه در دسترس است به شرطى که واقعا آن را باور داشته باشیم. من پول و ثروتم را از راه کسب و کار و تجارت لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه به دست آوردم. به یاری خدا پس از مدت کوتاهی که این تجارت را شروع کردم به ثروت فراوانی رسیدم و اکنون در حال گسترش کسب و کار و راه اندازی تولیدی خود هستم.

لباس بچه گانه به صورت عمده

لباس بچه گانه به صورت عمده و گاها به صورت تکی از مراکز معتبر در سراسر ایران به فروش می رسد و قیمت مناسب و  تنوع این لباس ها باعث افزایش خریداران آن شده است. لباس بچه گانه از مهمترین پوشاک در میان لباس های مردانه و زنانه و حتی ورزشی محسوب می‌شود به طوریکه که توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار فروش عمده ی پوشاک کسب کند. همانطور که گفته شد بخش عظیمی از تولیدی پوشاک در دست فروشندگان عمده ی لباس بچه گانه است. بازار فروش لباس بچه گانه به صورت عمده بیشتر در تهران در خیابان جمهوری و فلسطین است که فروشندگان با تجربه با برندهای معتبر دنیا مشغول به فعالیت هستند. البته قابل به ذکر است که فروشندگان مجرب به صورت عمده در بخش تولیدات پوشاک بچه گانه در سراسر ایران نیز حضور دارند. از مهمترین و معروف ترین آن ها می توان به فروشندگان پر نفوذ خیابان جمهوری و فلسطین تهران و فروشندگان بانه و قشم و غیره اشاره کرد.

.

با کسب و کار جدیدم لباس فقر را از تن درآودم

لباس بچه گانه دخترانه اسپرت

لباس بچه گانه دخترانه اسپرت یکی از محبوب ترین سبک های لباس برای دختر بچه ها است سبک اسپرت با توجه به رواج لباس ها ی بدون جنسیت در بین دختران و پسران بسیار محبوب شده است و رواج پیدا کرده است. لباس های اسپورت را می توان سهم آمریکا در مد نامید در دهه 1920 اگر باورتان شود لباس اسپورت اصطلاحی بود که برای توصیف لباس‌ های راحت و غیر رسمی زنان برای تماشای ورزش تماشاگران استفاده می شد. در اواسط دهه 1970 بروس لی با آوردن لباس اسپورت کلاسیک کشدار به مد رایج شناخته شد ناگهان پوشیدن لباس‌های اسپورت از جنس پلی‌ استر پنبه پارچه ‌های حوله‌ ای و مخمل برای فعالیت‌ هایی که حتی از راه دور هم ورزشی نبودند جالب بود. در همان دوران بود که این سبک از لباس به لباس های بچگانه و دخترانه ورود کرد و شاهد سبک جدیدی از لباس به نام لباس بچه گانه دخترانه اسپرت بودیم این لباس ها امروزه بسیار محبوب تر و رایج تر شده اند.

 

با کسب و کار جدیدم لباس فقر را از تن درآودم

لباس بچه گانه دخترانه مجلسی

در بازار خرید پوشاک لباس بچه گانه دخترانه مجلسی یک خرید خوب ارزان قیمت و درجه یک برای فرزندان مان و کادو برای بچه های فامیل است. لباس بچگانه دخترانه مجلسی علاوه بر منزل خودمان مناسبت برای تمام عروسی ها و مهمانی ها است. می توان از این لباس برای تولد بچه های فامیل و آشنایان به عنوان یک کادو بسیار خوب که مورد علاقه اکثریت بچه ها است خریداری نمود. داشتن لباس خوب بچه گانه بسیار با اهمیت است‌ زیرا در شادابی و نشاط بچه ها و همینطور در زیبایی ظاهری آنها تاثیرگذار است. طبیعتا همه ما در بسیاری از مواقع که با فرزندان مان به بازار و یا مهمانی می رویم می توان گفت اولین چیزی که توجه اطراف را جلب می کند زیبایی و پوشش ظاهری بچه می باشد که باید به آن اهمیت ویژه داده شود.

.

با کسب و کار جدیدم لباس فقر را از تن درآودم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا