آراد برندینگ

سه قدم تا تبدیل شدن به کارآفرین موفق

سه قدم تا تبدیل شدن به کارآفرین موفق

سه اصل مهم وجود دارد تا تبدیل شدن به کار آفرین که در صورت رعایت این سه اصل شما یک کار افرین موفق خواهید بود یکی تعلل نکردن در کارهایتان و دومی ایده پردازی برای کار هایتان و در اخر مسیر را دیدن.

سویق جو دوسر

یکی از بیماریهای شایع امروزه نارسایی کبد می باشد که با مصرف سویق جو دوسر و سویق سنجد می توان آن را درمان نموده و همچنین از کبد چرب جلوگیری کنید. بیماری قلبی در اثر بالا رفتن چربی LDL اتفاق افتاده و پزشکان مصرف این غله ی پر خاصیت را به همه افرادی که در معرض بیماریهای قلبی هستند توصیه می کنند که باید به صورت پخت از آن استفاده کنید و از لعاب آن می توانید برای سفید شدن پوست به عنوان ماسک استفاده کنید.

logo

صادرات فرش دستباف

کشورهای زیادی در دنیا مقصد نهایی صادرات فرش دستباف کاشان هستند. زیرا در این کشورها، مصرف کننده های زیادی هستند که مزایای این فرش را تجربه کرده و به استفاده از آن علاقه نشان می دهند. عراق یکی از کشورهایی ست که از گذشته تا به امروز مشتری همیشگی فروش کاشان بوده است.

logo

تشک نمدی تک نفره

طرح و رنگهای بسیار زیبایی نیز دارد و یا حتی می توان به استفاده از تشک نمدی تک نفره در البسه نیز اشاره کرد این نوع مصرف را بیشتر می توانید در مناطق سرد سیر دارند و افرادی که مشغول به چوپانی می باشند از این کالا بومی استفاده می کنند زیرا با استفاده از این نوع کالا می توانید گرمای بسیار خوبی را برای خود فراهم کنید که این خود امری بسیار مهم می باشد مخصوصا برای افرادی که در مناطق سرد سیر مشغول به کار می باشند زیرا در صورت استفاده نکردن از ین البسه امکان سرمازدگی نیز وجود دارد و به همین دلیل شاهد استفاده گسترده از این محصول در این گونه منطق می باشیم.

logo

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا