آراد برندینگ

گره زندگیم به دست این تغییر بود

باور و ایمان باعث تغییرات شگرف در زندگی ما می شوند. ایمان و اعتقاد راسخ ما را جذاب تر خواهد کرد و در دل دیگران جای پیدا خواهیم کرد. با حقیقت و با ایمان به آن چیزی که بر روی صحنه زندگی انجام می دهید در تماشاگران یا همان افراد دور و برتان نفوذ کنید. اغلب ما از خود و توانایی هایمان غافلیم، من با قابلیت های خود در جریان تجارت آشنا شدم که سود بی نظیری را برایم به همراه داشت. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

سیم تلفنی 6 زوج

سیم تلفنی 6 زوج در واقع همان سیم تلفن است که با خاصیت فنری امکان استفاده راحت تر برای گوشی تلفن و یا آیفون به کار می رود.

همان طور که می دانید سیم تلفن در واقع نوعی سیم است که برای برقراری ارتباط و انتقال داده از جایی به جای دیگر و از طریق گوشی تلفن است.

البته امروزه انواع گوشی های بیسیم به بازار آمده اما هنوز گوشی ها و آیفون هایی که با سیم کار می کنند بسیار پرکاربرد هستند.

جالب است بدانید این محصول به نام های دیگری مانند سیم بند خط گوشی هم شناخته می شود.

سیم تلفن 6 زوج علاوه بر استفاده در گوشی تلفن های ثابت برای گوشی آیفون هم در رنگ های سفید و مشکی کاربرد دارد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (31).jpg

سیم تلفن 5 متری

سیم تلفن 5 متری معمولاً از دو یا چهار رشته سیم مسی که در هم پیچیده شده اند ساخته می شود، این سیم ها وظیفه انتقال امواج الکترومغناطیسی را دارند.

در واقع وقتی شما با تلفن صحبت می کنید صدای شما از طریق این سیم ها به آن سوی سیم منتقل می شود و در این جریان انرژی مدام در حال تغییر شکل است.

سیم تلفن 5 متری نوعی سیم تلفن است که برای راحتی مصرف و استفاده از گوشی تولید شده اند، علاوه بر آن این محصول در طول های متفاوتی تولید می شود.

این سیم ها قابلیت کشسانی خوبی دارند و به همین علت با وجود طولانی بودن، فضا را دچار بهم ریختگی هم نمی کنند و این یکی از مزایای این نوع از سیم است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (18).jpg

سیم تلفن هوایی مهاردار

برای خرید سیم تلفن هوایی مهاردار بهتر است حتماً پیش از خرید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید تا خریدی خوب و مطمئن داشته باشید.

در ابتدا باید بگوییم که وقتی پای لوازم الکتریکی در میان است برند تولید کننده می تواند نقش تعیین کننده ای در کیفیت داشته باشد.

بهتر است با مطالعه برند های مختلف و ویژگی های آن ها و براساس نیازتان خرید خود را انجام دهید.

توجه به طول سیم هم بسیار مهم است، با توجه به مکان قرارگیری آیفون و یا گوشی تلفن دقت کنید که سیم کشسانی و طول مورد نظر شما را داشته باشد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (24).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا