آراد برندینگ

گامی به سوی ثروتمند شدن و رسیدن به موفقیت

گامی به سوی ثروتمند شدن و رسیدن به موفقیت

همیشه برای رسیدن به موفقیت و فرد ایده آل خودمان شدن نباید راه های سخت را انتخاب کنیم گاهی ساده ترین راه ها مارا به فردی که می خواهیم تبدیل می کند برای من این راه برعکس تفکرم خیلی راحت و سریع من را به چیز هایی که می خواستم رساند من با راه اندازی کسب و کارم بر روی انواع سوسیس توانستم به شغل و در آمدی که می خواستم برسم در ادامه بیشتر در مورد کار ما و انواع محصولاتمان میخوانید.

سوسیس شکاری

سوسیس شکاری یک نوع سوسیس لهستانی است که به سوسیس شکارچی نیز معروف است. این سوسیس معمولا از گوشت خوک، نمک و فلفل تهیه می شود و پس از ترکیب این مواد باهم، آن را روی دود خشک می کنند تا یک طعم دودی ملایم نیز پیدا کند. حال که متوجه شدید سوسیس شکاری چیست ، بد نیست بدانید که طول سوسیس شکاری تقریبا 10 سانتی متر و قطر آن حدود 2.5 سانتی متر است. برای تهیه سوسیس شکاری در کشورهای اسلامی، به جای گوشت خوک از گوشت گاو یا گوساله استفاده می شود. این سوسیس همانطور که از نام آن پیداست، مورد علاقه شکارچیان، ماهیگیران و همه افرادی است که در فضای باز قصد پخت سوسیس شکاری و لذت بردن از طعم بی نظیر آن را دارند.

گامی به سوی ثروتمند شدن و رسیدن به موفقیت

سوسیس گیاهی

سویای موجود در سوسیس گیاهی دیگر منبع اصلی پروتئین است. سویا یکی از معدود غذاهای گیاهی است که کلیه اسیدهای آمینه ضروری را در اختیار شما قرار می دهد و آن را به منبع کاملی از پروتئین تبدیل می کند. 2 عدد سوسیس 100 گرمی حاوی 10 گرم پروتئین در هر وعده است 

پیچیده ترین قسمت تولید سوسیس های گیاهی حفظ طعم گوشت در ان است. توصیه می‌شود که این واقعیت پذیرفته شود که سوسیس تولید شده بدون گوشت، طعم و مزه متفاوتی دارد و نمی‌تواند با یک محصول گوشتی سنتی رقابت کند. هرچه بیشتر در روند تولید بر این نکته پافشاری کنیم  که یک سوسیس گیاهی باید طعم سوسیس گوشتی را تقلید کند، سریع‌تر میتوان شروع به تولید سوسیس‌های گیاهی بزرگ کرد.

گامی به سوی ثروتمند شدن و رسیدن به موفقیت

سوسیس آلمانی

سوسیس آلمانی نوع دیگری از انواع سوسیس با گوشت قرمز است، که معمولا درصد گوشت استفاده شده در تهیه آن از ۴۰ تا ۷۰ درصد است. یکی از لذیذترین و محبوب ترین مواد خوراکی که در سراسر کشورهای جهان، از آنها به شیوه های مختلف استفاده می شود، سوسیس آلمانی و کالباس گوشت است که دارای طعمی عالی و خوب می باشد که به همین دلیل یکی از خوشمزه ترین غذاهای جهان به شمار می آیند.

گامی به سوی ثروتمند شدن و رسیدن به موفقیت

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا