آراد برندینگ

پول بهتر است یا انواع مدارک تحصیلی

پول بهتر است یا انواع مدارک تحصیلی

همیشه این سوال برای ما ایجاد شده است که آیا پول ما را به خوشبختی می رساند علم؟ این پاسخ بسیار مشخص می باشد و اولین چیزی که لازمه خوشبختی را فراهم می ساز ثروت می باشد چرا که اگر پولی نباشد نمی توانید به یادگیری ثروت بپردازید از این رو با ما همراه باشید تا مطالبی را در باره خاطراتم که توسط چمدان ثروتمند شدم بیان کنم.

چمدان دلسی

این چمدان از جنس پلی استر بوده است و تراکم بسیار مناسبی دارد و مقاومت چمدان دلسی بسیار عالی بوده و همچنین در برابر آب مقاوم بوده و مانع از ورود آب به داخل چمدان می شود.

یک قسمت از چمدان دلسی با سایز متوسط دارای زیپی است که در صورت داشتن لباسهای بیشتر می توانید این زیپ را باز کنید تا فضای چمدان بیشتر شود که به این زیپ، زیپ افزایش وزن می گویند.

درون این چمدان دارای یک آستر می باشد که در برابر لکه و کثیفی مقاوم بوده و این آستر مانع از ورود رطوبت و آب به درون چمدان شده است پس در هنگام زدن باران نگران لباس داخل چمدان نباشید.

پول بهتر است یا انواع مدارک تحصیلی

چمدان

اگرچه فرانسه و آلمان و بعضی از کشورهای اروپایی، حجم خیلی زیادی را وارد می‌کنند. مثلا ۱۰۰-۲۰۰ میلیون دلار را این کشورها وارد می‌کنند. بعد ژاپن است که با رقم چند صد میلیون دلاری و آمریکا هم بعد از آن به عنوان بزرگترین‌ها در این بازار چمدان وجود دارند. کشورهای آسیای شرقی هستند که آن‌ها هم خریدارهای خوبی هستند چون مسافرت‌های توریستی زیادی دارند. فرصت‌های خیلی خوبی در این بازارها وجود دارد.

اما ما ذهن خود را درگیر این کار نمی‌کنیم. ما محصول خود را عرضه می‌کنیم و فرصت‌ها را فراهم می‌کنیم. کار عکاسی دارد، هزینه تولید آن پایین است، کارگر ارزان‌قیمت داریمو مزیت رقابتی داریم. متریال آن هم اکثرا داخلی است و اگر لازم باشد مشکلی برای ورود آن نداریم. اگر وارد این محصول شویم، خیلی راحت با مزیت رقابت در قیمت می‌توانیم به بازار خوبی در دنیا برسیم.

پول بهتر است یا انواع مدارک تحصیلی

چمدان خلبانی

چمدانهای خلبانی با توجه به کوچک بودن فضای داخل کابین باید از اندازه های کوچکی تشکیل بشود، ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های چمدان خلبانی در جهان می باشد که سهم بسزایی را دارد و هزاران چمدان خلبانی را سالیانه صادر می نماید.

شاید بپرسید که دلیل اشباع نشدن بازار چمدان خلبانی و کیف گوشی چرم چیست اما باید بگوییم که چمدانهای خلبانی به دلیل اینکه خلبانان پس از چندین سفر پی در پی آن را به دور می اندازند می توان گفت که نیاز همیشگی به آن احساس می شود و تولید چمدانهای خلبانی بسیار دیده می شود.

پول بهتر است یا انواع مدارک تحصیلی

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا