آراد برندینگ

ذهن ثروتمند چگونه ما را میلیاردر می کند

ذهن ثروتمند چگونه ما را میلیاردر می کند

تلاش و کوشش شرط موفقیت است. دائما تلاش کنید و از مشکلات نترسید. اگر به زندگی افراد موفق نگاه کنید متوجه خواهید شد که این افراد دائما در حال تلاش هستند. داشتن یک ذهن ثروتمند ما را میلیاردر می کند من در حوزه گیاهان دارویی میلیاردر شدم و از شما میخواهم این مطلب را مطالعه کنید.

باریجه فیروزکوه

مصرف باریجه فیروزکوه توسط دام در تولید شیر بیشتر نقش دارد و همچنین در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نیز مصرف می شود، این گیاه به عنوان تثبیت کننده در تولید عطر و ادکلن زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تولیدات صنعتی مانند تولید نوعی چسب مخصوص نیز کاربرد دارد. در طب سنتی کشورمان باریجه کوهی بسیار پرمصرف بوده است و برای تقویت معده به صورت خوراکی مصرف می شود.

و همچنین به عنوان ضد تشنج معرفی شده است، البته این محصول برای کشورهای خارجی بسیاری نیز شناخته شده است و آن را به عنوان ضد سرفه و تنگی نفس معرفی کرده اند همچنین این گیاه برای درمان اختلالات عصبی مناسب است و همچنین در گذشته به عنوان داروی گیاهی نیرو بخش مصرف شده است.

ذهن ثروتمند چگونه ما را میلیاردر می کند

باریجه کوهی

گیاه قسنی یا باریجه کوهی در صنایع مختلف و ساخت ترکیبات دارویی و آرایشی بهداشتی، عطرسازی، صنایع نظامی، جواهر سازی و مصارف صنعتی مانند ساخت حشره کشها و چسب نامرئی به کار می رود به همین دلیل کشورهای بسیاری به دنبال صمغ فرآوری شده این گیاه می باشند و ظرفیت صادراتی بالایی برای این گیاه وجود دارد.

از جمله خواص دارویی صمغ گیاه باریجه می توان به درمان اسپاسمهای عضلانی، تقویت سیستم گردش خون، سنگ کلیه، دندان درد، مشکلات مربوط به بانوان و غیره اشاره کرد که جایگزین خوبی برای داروهای شیمیایی، مسکنها و همچون ژلوفن و ناپروکسن به شمار می رود.

در حال حاضر متقاضیان پر و پا قرص باریجه ایرانی کشورهای پیشرفته ای مانند آلمان، اتریش، فرانسه و اسپانیا می باشند که سرمایه گذاری در فرآوری صمغ باریجه و عرضه مناسب صمغ این گیاه می تواند ارز آوری قابل توجهی برای کشور ما داشته باشد و ایران را از وابستگی به تولیدات نفتی برهاند.

ذهن ثروتمند چگونه ما را میلیاردر می کند

بارهنگ

بارهنگ، یکی از عرقیات طبیعی و پرخاصیت می باشد که افراد، به منظور های مختلفی از آن استفاده می کنند.

با اینکه ممکن است بسیاری از افراد بارهنگ را برای درمان مشکلات گوارشی نظیر معده درد، استفاده کنند اما، خوب است بدانید که این محصول، دارای فواید بیشماری می باشد و در واقع، به عنوان یک درمانگر طبیعی به فراوانی مورد توجه قرار گرفته است و امروزه، در مقاله های علمی توانسته اند فواید این عرق گیاهی را به طور جامع و کامل معرفی کنند.

ممکن است برای شما سوال باشد که بارهنگ را کی بخوریم؟ برای پاسخ به این سوال، می توان اینگونه بیان کرد که بهتر است مصرف این محصول، را بعد از صرف غذا انجام دهید چرا که، در این حالت باعث می‌شود مشکلات گوارشی برطرف شوند و از بروز مشکلات جدید نیز جلوگیری به عمل می آورد.

ذهن ثروتمند چگونه ما را میلیاردر می کند

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دکمه بازگشت به بالا