آراد برندینگ

کشف رمز موفقیت در این دو خصلت

موفقیت کلید خوشبختی نیست؛ بلکه خوشبختی و خوشحالی کلید موفقیت است. اگر عاشق کاری که میکنید باشید؛ مطمئن باشید در آن موفق خواهید شد تجارت این بینش را به من هدیه داد و از این طریق مرا به حس خوشبختی بی نظیر و ثروت بی نهایت هدایت کرد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

دستگاه ساکشن سینوزیت

استفاده از دستگاه ساکشن سینوزیت در تعمیر گاه های تخصصی یک ضرورت محسوب می شود که دلایل زیادی از جمله تسریع روند کار و تمیزی محیط تعمیرگاه دارد.

از مزیت های دیگر این دستگاه می توان به تخلیه تمامی روغن از خودرو اشاره کرد که در گذشته این امر امکان پذیر نبوده است.

همچنین عملیات تعویض و تخلیه روغن خودرو در گذشته با استفاده از باز کردن پیچ کارتل روغن صورت می گرفت که معایبی از جمله خراب شدن و شل شدن این پیچ وجود داشت.

ولی امروزه با استفاده از دستگاه ساکشن ورث که یکی از برند های مطرح و معتبر تولید دستگاه های تخصصی است این مشکل برطرف شده و استهلاک خودرو کاهش می یابد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (53).jpg

دستگاه ساکشن زایمان

دستگاه ساکشن زایمان یکی از تجهیزات مهم و کاملاً کاربردی در اتاق عمل است که در مواقع ضروری و سقط جنین استفاده می شود.

دستگاه ساکشن زایمان یا همان دستگاه مکنده که برای سقط جنین و موارد ضروری کاربرد بسیار در تجهیزات پزشکی دارد.

دستگاه ساکشن به چند نوع با کاربردهای مختلف تقسیم می شود که با استفاده از قدرت مکش که دارد در خارج کردن مایعات هنگام جراحی و کاربرد دارد.

با استفاده از دستگاه ساکشن رحم را باز می کنند و برای تخلیه استفاده می کنند که نام دیگر این دستگاه وکیوم و آسپیر اسیون است که جراح ها و ماماها از طریق دهانه رحم برای خارج کردن نوزاد استفاده می کنند.

درحال حاضر سقط جنین با استفاده از دستگاه مکنده بهترین روش برای سقط است که در زمان کمی صورت می گیرد و مریض بدون درد و عفونت ناشی از عمل مرخص می شود.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (62).jpg

دستگاه ساکشن ریه

دستگاه ساکشن ریه یکی از هزاران وسیله ای است که در هنگام عمل های جراحی به پزشکان کمک شایانی می کند.

شاید تا به حال برای شما هم این سوال پیش آمده که چگونه بعد از عمل های جراحی، بدن انسان ها از خون و آلودگی هایی که حین عمل ایجاد می شود، پاکیزه می گردد؟

در اینجا دستگاه های ساکشن به کمک پزشکان می آیند و با مکش فوق العاده ای که دارند، مقدار خون ریزی داخلی را به درون خود می کشند و از ایجاد عفونت های داخلی جلوگیری می کنند.

همچنین کسانی که بر اثر عمل ناموفقی دچار خون ریزی های درونی می شوند با استفاده از این وسیله و نصب آن در محل خون ریزی، جان آن ها نجات پیدا می کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (58).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا